masteradvertising

معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش چهارم

معرفی هشت برنامه کاربردی که استفاده از اینستاگرام را جذاب تر می کنند

قسمت چهارم

تعویض ویدیوهای افقی به ویدیوهای عمودی

اگر شما ویدیوهائی دارید که می خواهید برای روایتهای اینستاگرام استفاده کنید ولی با سایز آنها به دلیل افق بودن ویدیو مشکل دارید، برنامه “اینشات” (که قابل نصب روی آندروئید و آی او اس می باشد) بهترین راهکار است. این برنامه رایگان ویدیو را با هر نسبتی که باشد از حالت افقی به عمودی با نسبت ۹ به ۱۶ تبدیل می کند که بهترین سایز برای روایتهای اینستاگرام است.

این برنامه همچنین به شما اجازه می دهد تصاویر پس زمینه ویدیو را مات کنید یا آن را با رنگ یا تصویر جایگزین کنید.

برای شروع، دکمه “ویدیو” را لمس کرده ویدیوئی که می خواهید روی آن کار کنید را انتخاب کنید. برنامه به طور خودکار ویدیو را به حالت مربع تبدیل می کند و به آن حاشیه مات یا سفید اضافه می کند.

برای تغییر اندازه ویدیو، کلمه “بوم نقاشی” لمس کنید و بخش ۹:۱۶ را انتخاب نمائید. جای نمایش ویدیو در محیط آماده شده توسط برنامه را می توانید با کشیدن ویدیو به جائی که می خواهید انجام دهید و سپس با لمس کردن دکمه “تائید” تغییر دلخواه را اعمال کنید.

برای اصلاح حاشیه های مات شده، دکمه “بی جی” (پس زمینه) را لمس نمائید. برنامه به شما اجازه می دهد تا میزان این مات شدگی تصویر یا تغییر الگوی اصلاح، یا قرار دادن رنگ ثابت و حتی وارد کردن یک تصویر به این پس زمینه، را کنترل نمائید. سپس دکمه “تائید” را لمس کنید و کار تمام شده است.

برای ذخیره سازی ویدیوی نهائی شده، دکمه “دانلود” درقسمت بالا سمت راست صفحه نمایش را لمس کنید و ویدیو را ذخیره کنید.

 

پایان قسمت چهارم

مشاهده سایر بخش ها:

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید