masteradvertising

امکان استفاده از منابع گوگل توسط کارآفرینان

گوگل به تازگی “استارت آپ با گوگل” را شروع کرده است، وب سایتی که تمامی منابع گوگل را یکجا گردآورده است و آن را در اختیار مدیران استارت آپها قرار می دهد.

همانطوریکه از نام وب سایت برمی آید، تمام تمرکز این وب سایت گوگل بر روی ابزارهای خودش خواهد بود، سرویسها و خدماتی که از فایربیس و استودیوی آندروئید تا آنالیتکز و راهکارهای امنیتی ابری گوگل را در بر می گیرد، اما این وب سایت که توسط گوگل سرمایه گذاری و راه اندازی شده است، قرار است توسط شرکتهای ثالث مدیریت و برنامه ریزی شود.

آنچه که شاید در این سایت بیشتر از سایر نکات دیگر جالب توجه باشد، این است که بخشی تحت عنوان “بهترین روش های پیاده سازی” را در خود جای داده است. این بخش که مستندات مختلفی شامل نحوه استخدام، چگونگی مدیریت تیم ها، چگونگی جذب سرمایه گذار، طراحی محصولات جدید، و سایر مواردی از این دست را در خود جای داده است، می تواند به صاحبان استارت آپ شانس موفقیت بیشتری بدهد تا با خطای کمتری کارهای خود را جلو ببرند. این بخش که تمامی آن توسط خود گوگل طراحی و برنامه ریزی شده است می تواند یکی از مهمترین و جذاب ترین بخشهای این وب سایت جدید باشد.

گوگل مدعی است که تا سال ۲۰۱۱ استارت آپها در محیط گوگل تا کنون توانسته اند بیش از ۳٫۹ میلیارد دلار سرمایه جذب کنند و برای بیش از ۴۰ هزار نفر تولید شغل داشته باشند.گوگل نگفته که چه تعداد از این شرکتهای نوپا هنوز در حال فعالیت هستند و چه میزان از سرمایه جذبی را به سرمایه گذاران برگردانده اند، اما به هر حال این فضائی بسیار جالب توجه است که حتی نمونه و مشابهی برای آن در هیچ کجای دنیا نمی توان پیدا کرد.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید