masteradvertising

توئیتر سعی دارد تبلیغات ویدیوئی را با تیمی جدید، بهبود ببخشد

توئیتر اعلام کرد که بخش جدیدی در تیم استراتژی برند خود که آن را #Fuel می خواند پیش بینی کرده است که از ابتدا تا انتهای فرآیند تبلیغاتی ویدیوئی روی توئیتر را نظارت خواهند کرد تا برای برندها بهترین شرایط و بهترین کارآئی را فراهم نمایند.

در بیانیه توئیتر آمده است: “برندها می خواهند با سرعت تغییرات جامعه هدف خود همراه باشند و تیم جدید به این منظور اضافه شده است که این نیاز اساسی را پاسخ دهد. این تیم تیمی سریع است که می تواند به سرعت پاسخ نیازهای احتمالی حوزه تولید محتوای ویدیوئی را پاسخگو باشد. این تیم استراتژیهای تولید محتوا را متناسب با نیاز هر برند طراحی می کند و کمک می کند برندها زیرساخت مناسبی برای استفاده حداکثری از ویدیوهای خود در اختیار داشته باشند، این تیم حتی در صورت نیاز اقدام به اصلاح ویدیوها برای بهترین نتیجه ممکن، خواهند نمود.”

در حقیقت #Fuel گروهی پیشرفته و حرفه ای برای کمک به برندهاست با این هدف که بازاریابانی که توئیتر را برای تبلیغات خود انتخاب کرده اند، بتوانند بهترین نتیجه و درنتیجه حضورمؤثر بیشتری داشته باشند. پینترست اخیراً سرویس مشابهی را معرفی کرده است، شرکتهای تولید محتوا و پیمانکاران مستقلی که به بازاریابان محیط پینترست کمک می کنند تا بهترین نتایج را از تبلیغات خود دریافت نمایند.

توئیتر مدعی است تیم #Fuel به برندها کمک خواهد کرد تا بتوانند استراتژی درستی برای تبلیغات روی توئیتر داشته باشند و نتایج آن را بهبود ببخشند، دانش عمیق این تیم از این پلتفورم به کمک بازاریابان خواهد آمد تا بتوانند از تمامی امکان های موجود بهره لازم را ببرند.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید