masteradvertising

اجرای خودکار ویدئوی اینستاگرام همراه با صدای همزمان، معرفی شد

اینستاگرام خطوط قرمز صدای ویدئو را شکست.

آخر هفته گذشته، اپلیکیشن به اشتراک گذاری تصویر فیس بوک، اینستاگرام، تنظیمات جدیدی را برای صدای ویدیو بر روی نسخه اپل و آندروئید خود ارائه کرد.

اکنون دیگر کاربران اگر پخش صدای هر ویدیوئی روی اینستاگرام را فعال کنند، برای ما بقی ویدیوها نیز صدای آنها به طور خودکار پخش خواهد شد. قبلاً کاربران باید آن را به ازاء هر ویدیو به صورت مجزا فعال می کردند. تئودور آرهیو مدیر بخش بین الملل خلاقیت اینستاگرام، می گوید “این فرصتی بسیار ارزشمند برای برندهاست. به این معنی که اگر یک نفر روی ویدیوی گربه مورد علاقه اش کلیک کند، صدای مابقی ویدیوهای منتشره روی اینستاگرام را نیز خواهد شنید.”

صدا یکی از برتری های استراتژیک فیس بوک برای مقابله با اسنپ چت خواهد بود. اسنپ چت مدعی است که تقریباً دو سوم ویدیوهایش با صدای همزمان منتشر می شوند. این یکی از نقاط ضعف فیس بوک بود که در زمان اسکرول کردن پیج صدا پخش نمی شد و نیاز به این بود که کاربر بر روی آن کلیک کند. فیس بوک در تلاش است که تمامی برنامه های کاربردی خود را به این سیستم پخش صدای اتوماتیک مجهز نماید.

مطالعات بازاریابی نشان داده است که بیش از ۸۰ درصد ویدیوهای فیس بوک تا پیش از این در زمان اسکرول بدون صدا پخش می شده اند و اکنون فیس بوک پس از تست ویدیوها در پستهای عادی فیس بوک امیدوار است که بتواند آرام آرام این قابلیت را به تبلیغات منتشره روی فیس بوک و اینستاگرام نیز تسری دهد. اوایل تابستان، فیس بوک این قابلیت را برای ویدیوهایی که به صورت عادی روی فیس بوک منتشر می شدند، فعال کرده بود.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید