masteradvertising

نتایج جستجوی صفحات اول و دوم گوگل کلیک نمی شوند

تحقیقات جدید که توسط اینترنت مارکتینگ نینجاز انجام شده است نشان می دهد که بیش از ۳۰ درصد از نتایج جستجوی صفحات اول و دوم گوگل کلیک نمی شوند.

این تحقیقات همچنین نتایج شگفت آوری در خصوص نرخ کلیک نتایج جستجوی برخی اولین نتایج صفحه اول نیز ارائه می کند. بر اساس این گزارش:

 

  • نرخ کلیک اولین نتیجه صفحه اول بیش از ۲۱ درصد
  • نرخ کلیک دومین نتیجه صفحه اول بیش از ۱۰ درصد
  • نرخ کلیک سومین نتیجه صفحه اول در حدود ۷٫۵ درصد
  • نرخ کلیک جایگاه چهارم تا هشتم بین ۵ تا ۳ درصد

 

این تحقیق نشان می دهد که تقریبا از هر چهار جستجوئی که روی گوگل انجام می شود منجر به هیچ کلیکی نمی شود. این به چه معناست؟ چرا افراد جستجو می کنند اما بر روی نتایج جستجو کلیک نمی کنند؟

اینترنت مارکتینگ نینجاز اعتقاد دارد که این نتیجه توزیع بسته های اطلاعات است. “با معرفی الگوریتم بسته های اطلاعاتی، که نشان میدهد چگونه چرخش اطلاعات در نتایج جستجوی گوگل تأثیر می گذرد و همچنین چهار نتیجه اول گوگل که در حقیقت تبلیغات روی گوگل هستند، این نتایج تعجب آور نیست.”

این تحقیق همچنین نتایج جالب توجهی در خصوص جستجوی برندهای خاص ارائه می کند. نرخ کلیک بالاتر چهار نتیجه اول صفحه اول جستجو، در خصوص جستجوهای مرتبط با برندهای خاص به مراتب بالاتر از جستجوهای عام می باشد.

زمانیکه بحث در خصوص جستجوی برندهای خاص است، سه جایگاه نخست نتایج جستجو بسیار حائز اهمیت هستند. این تحقیق نشان می دهد که ۹۹ درصد کلیک نتایج جستجوی برندها از سه جایگاه صفحه اول گوگل بدست می آیند.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید