masteradvertising

معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش اول

در این مجموعه مطالب سعی می کنیم هشت برنامه کاربردی که می توانند به شما در تهیه روایت هائی بهتر کمک کنند، را معرفی کنیم.

 

دسته اول: متحرک سازی متن روی عکس ها و ویدیوها

اگر می خواهید متنی را به عکس یا ویدیو اضافه کنید و در عین حال می خواهید کمی هم خلاقیت به خرج دهید، سه ابزاری که در اینجا معرفی می شوند به شما کمک خواهند کرد.

به خاطر داشته باشید که روایت های اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا محتوائی را در طول ۲۴ ساعت گذشته به برنامه خود اضافه کرده اید را پست نمائید. اگر شما این دریچه را فراموش کنید، نیاز دارید از برنامه های واسط برای این کار استفاده کنید.

Adobe Spark Post

این برنامه رایگان برای آی او اس و کامپیوتر طراحی شده است و به شما اجازه می دهد تا افکت های متحرک به عکس های خود اضافه کنید. این افکتها در اندازه های مختلف به شما پیشنهاد می شوند. بعد از انتخاب یک تصویر متحرک، برنامه عکس شما را به صورت ویدیوئی ۴ ثانیه ای نمایش می دهد.

 

برای استفاده از این برنامه، علامت + سبز رنگ پائین صفحه نمایش را لمس کنید. از منوی باز شده منبعی برای تصویر پس زمینه خود انتخاب کنید.در صورتیکه عکسی برای انتخاب کردن ندارید، اما می خواهید از این ابزار استفاده کنید، انتخاب پس زمینه با رنگ ثابت می تواند بسیار مفید باشد.

 

بعد از انتخاب تصویر پس زمینه، درپائین صفحه نمایش به بخش انتخاب اندازه بروید و روایت اینستاگرام را انتخاب کرده و “انجام شد” را لمس نمائید.

دومرتبه پشت سر هم صفحه نمایش را لمس کنید تا متن را به عکس اضافه کنید. از انتخاب های زیر تصویر می توانید، فونت، رنگ، شکل و مدل متن خود را انتخاب نمائید. متن را به جائی از صفحه که می خواهید بکشید و مدل خود را نهائی کنید. وقتی که کارتان تمام شد دکمه “انجام شد” را لمس کنید. اکنون دیگر آماده نمایش متن متحرک هستید. ابتدا افکتها و سپس تصویر متحرک را لمس کنید.

انتخابهای پائین صفحه نمایش به شما اجازه می دهند که متن یا پس زمینه متحرک داشته باشید. یک افکت را لمس کنید و پیش نمایش آن را ببینید. برای اعمال تغییرات کافیست “انجام شد” را لمس نمائید.

زمانیکه کار انجام شد و تصویر متحرک خود را تولید کردید، دکمه به اشتراک گذاری را لمس کنید و تصویر را به صورت یک ویدیوی ضبط شده از دوربین موبایل خود ذخیره سازی کنید. اکنون شما آماده پس کردن این ویدیو به بخش روایتهای اینستاگرام خود هستید.

پایان بخش اول

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید