masteradvertising

استفاده از استراتژی Maximize Conversion ادوردزو هزینه بالاتر

استفاده از استراتژی Maximize Conversion Bidding در گوگل ادوردز می تواند با هزینه بالاتری برای هر کلیک همراه باشد

مدیر گروه گوگل، میکائیل، اخیراً در فوروم ادوردز گفته است که در برخی موارد که کاربران استراتژی خود را به maximize conversions bidding تغییر می دهند می توانند با هزینه بالاتری برای هر کلیک مواجه شوند.

او اضافه می کند که گوگل در حال بررسی دلایل این اتفاق است و همچنین از این شرایط اظهار تأسف کرده است. او همچنین پیشنهاد کرده است که به جای آن از Target CPA یا Target ROAS استفاده شود تا این ایراد برطرف شود.
در عکسهای زیر می توانید این تغییر را برای یکی از مشتریان مشاهده نمائید:

هنوز مشخص نیست که چه تعداد از استفاده کنندگان ادوردز در اثر این اتفاق با مشکل مواجه شده اند، اما به نظر می رسد که عمده استفاده کنندگان ادرودز در این خصوص مشکلی نداشته اند.

آخرین بروزرسانی: به نظر می رسد که این اتفاق تنها برای کاربرانی افتاده است که گوگل به آنها اعتباری برای انجام رایگان تبلیغات داده بوده است.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید