masteradvertising

نسخه چهار پنگوئن و نتایج موتورهای جستجو

تقریبا یک سال از زمانیکه گوگل الگوریتم پنگوئن نسخه ۴ را عرضه کرده، گذشت است. گوگل این نسخه را بیست و سوم سپتامبر ۲۰۱۶ به بازار عرضه کرد. گوگل این تغییر را آرام آرام اعمال کرد تا وب سایتها فرصت کافی برای درک و همسو کردن سیاستهای خودشان با این الگوریتم جدید داشته باشند. این الگوریتم جدید برای بازاریابان مانند شمشیر دولبه ای عمل کرد.

 

  • مزایا

بروزرسانی های در لحظه، بهبود سریع رتبه وب سایت بخش مهم آن بوده است. بازاریابان دیگر نباید منتظر باشند تا مجازات های گوگل که قبلا باید به صورت مکتوب برای رفع آنها باید درخواست می شد، پیگیری شوند، هرگونه تغییری در وب سایت که به منظور برطرف کردن اشتباهاتی باشد که گوگل بابت آنها وب سایتها را جریمه می کرد، بلافاصله در نتیجه های جستجو اعمال می شود.

 

  • معایب

جریمه های مربوط به لینکها نیز در لحظه اعمال می شوند. همانطور که فرآیند بهبود سریع اتفاق می افتد، همانطور هم فرآیند جریمه شدن نیز سرعت گرفته و در لحظه اتفاق می افتد.

در کنار دو نقطه قوت و ضعف، موارد زیر می تواند نقش مهمی در رتبه بندی وب سایتها بازی کند.

 

  • بررسی لینکهای برگشتی

تجزیه و تحلیل و حذف لینکهای غیر واقعی که به محتوای وب سایت ارتباطی ندارند و یا از کیفیت پائینی برخوردارند، می تواند سریعاً انجام شود و بعد مستندات آن به گوگل برای رفع جریمه ارسال شود.

 

  • محتوای با کیفیت

داشتن محتوای با کیفیت خودش برای رتبه بهتر کفایت می کند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با آنچه ادعا می کنید همسو باشد و با مشتریان عمیقاً ارتباط برقرار می کند، همین باعث می شود تا کاربران به آن بیشتر رجوع کنند و بیشتر به اشتراک گذاشته شود.

 

  • کلیدواژه ها را با دقت در نظر بگیرید

رتبه بندی کلیدواژه ها را با دقت ردگیری کنید تا بتوانید از رقبای خود جلو باشید. با دقت کلیدواژه هائی را که در صفحات مختلف استفاده کرده اید را بررسی کنید و از رتبه بندی های آنها مطلع باشید و برای این بررسی برنامه ای منظم طراحی کنید.

 

به طور خلاصه، آنچه در طول یکسال گذشته به طور حتمی مشخص شده این است که گوگل بیش از هر زمانی دیگر به منظور بهبود وضعیت جستجوها و رضایتمندی هر چه بیشتر کاربرانش، تمام تمرکز خود را بر روی بررسی محتوای وب سایتها گذاشته است تا بتواند به ذائقه واقعی مشتریان بیش از پیش نزدیک شود.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید