masteradvertising

اینترفیس جدید ادوردز امکانات سریع و مفیدی ارائه می کند

چک لیست کمکی برای استفاده حداکثری از ادوردز جدید – بخش دوم

 

۸- به سادگی با تایپ کردن G و سپس T می توانید جستجو انجام دهید

برای جستجو نیازی به کلیک کردن و جابجایی در نوار ابزار ندارید، کافیست این دو حرف را تایپ کنید وسپس هر چه لازم دارید جستجو کنید.

 

 

۹- اطلاعات درست را سریع پیدا کنید

تنها کافیست صفحه اول را از بالا تا پایین یکبار نگاه کنید، تا ببینید وضعیت شما چگونه است و چه نتایجی بدست آورده اید. به راحتی می توانید نتایجی که برایتان مهم است را در یک نگاه ببینید.

 

۱۰- به راحتی می توانید کارت های صفحه اول را بر اساس موضوعات مختلف تنظیم کنید

این امکان به شما این مزیت را می دهد که به سرعت به تمام اطلاعاتی که نیاز دارید دست پیدا کنید.

 

 

۱۱- گزارشاتی که برایتان مهم است به داشبورد اضافه کنید

شما می توانید مهمترین اطلاعاتی که لازم دارید را در یک مکان گردآورید و به آسانی به انها دسترسی داشته باشید.

 

۱۲- بطوری مؤثرتر کمپین های خود را عیب یابی کنید

با مشاهده بخش تغییرات و مقایسه آنها با تغییراتی که داده اید، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تغییرات احتمالی را با نتایج بدست آمده مقایسه کنید.

 

۱۳- بخش فرصت ها را مرور کنید

در این بخش می توانید فرصت هایی که از نظر گوگل می توانند منجر به بهبود نتایج کمپین های شما شود مشاهده کنید، به خاطر داشته باشید که اینها تنها پیشنهادات هستند و الزاما به معنی مفید بودن آنها برای کسب و کار شما نیست، بنابراین باید با دقت آنها را مرور نمائید.

 

۱۴- سه نقطه بالای هر بخش

این سه نقطه به معنی دستیابی به منوهای بیشتر در آن بخش به خوصوص است و یکی از قابلیت هایی است که در طول کار به شما کمک خواهد کرد.

 

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید