masteradvertising

یادداشتها به ادوردز(Google AdWords) اضافه خواهند شد

گوگل چندین بروزرسانی را در روزهای اخیر اطلاع رسانی کرده است، تمامی این بروزرسانی ها در جهت توسعه هر چه بیشتر کارآئی گوگل ادوردز می باشند.

در طول ماههای اخیر، گوگل چندین ابزار کمکی را تنها برای نسخه جدید گوگل ادوردز ارائه کرده است. سه شنبه گذشته در سن خوزه مدیر محصول گوگل ادوردز، آنتونی چاوز، خبر از اضافه شدن یادداشتها به ادوردز داد.

اما به راستی چه چیزی با افزودن یادداشتها به ادوردز مفید خواهد بود

چند بار شده است که شما به نموداری در ادوردز نگاه کرده اید و نکته ای نظر شما را جلب کرده است و تلاش کرده اید تا درک درست تری از آن اتفاق داشته باشید و بعد از درک آن خواسته اید یادداشتی جائی قرار دهید تا بتوانید در رجوع مجدد آن مطلب به شما یادآوری شود؟ آیا بارها نشده است که با خود گفته اید کاش می شد درست مانند آنالیتیک امکان افزدون یادداشت به ادوردز فراهم می شد؟ خوب، الان این امکان فراهم شده است.

یادداشتها در ادوردز می توانند مستقیما در نسخه جدید ادوردز اضافه شوند و برای تمامی کاربران دیگر نیز در زمان دسترسی به آن حساب کاربری قابل مشاهده خواهند بود. یادداشتها به زیر نمودار کارآئی اضافه می شوند (درست مانند آنچه در آنالیتیک داریم) و یک ستون در سمت راست که در زمانهای لزوم می تواند باز شود برای قرار گرفتن یادداشتها تعبیه شده است.

یادداشتها در هر سطح دسترسی به حساب کاربری در دسترس هستند و در هفته های آینده برای تمام کاربران قابل استفاده خواهند بود.

 

adwords-note

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید