masteradvertising

بازاریابی ایمیلی

email-marketing

سرویس بازاریابی ایمیلی

چه فروش محصولی را در دستور کار خود داشته باشید، یا بخواهید خبری را به اشتراک بگذارید، یا داستان برندتان را تعریف کنید، بازاریابی ایمیلی می تواند یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین راهکارهای ارتباط با مشتریانتان باشد. شش ساختاری که در بازاریابی ایمیلی دنبال می کنیم به شرکای تجاری ما امکان استفاده حداکثری از این سیستم را می دهد.

 

استراتژی

شما نمی توانید خانه ای بسازید، اما نقشه ای برای آن تهیه نکرده باشید. ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید طرحی آماده کنید که به سادگی به شما بگوید چه چیزی را در چه زمانی و به چه کسانی بگوئید. مهمتر از همه، ما می توانیم آن را پیاده سازی نیز بکنیم.
متخصصین حوزه بازاریابی ایمیلی ما تحلیلی واقعی از نتایج احتمالی بازاریابی ایمیلی، قبل از شروع هر کمپین، در اختیار شما قرار میدهد. ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید با توجه به این داده ها، حداکثر خروجی را از سرمایه گذاری دراین حوزه بدست آورید.

 

داده ها

از لیست های کوچک تا لیست های بزرگ آدرس های ایمیل، متخصصین ما می توانند به خوبی بر روی داده های شما کار کنند و به شما کمک کنند تا بهترین نتایج را بدست آورید.

این سرویس ها می تواند شامل:

  • ارتباط سیستم ایمیل با نرم افزارهای مدیریت مشتریان
  • یکپارچه سازی لیست های مختلف
  • کنترل صحت آدرس های ایمیل
  • انجام نظرسنجی ها و تحلیل آنها

 

تولید محتوا

ایجاد ایمیل هایی که به خوبی در محیط های مختلف نمایش داده شوند (تبلت، موبایل، کامپیوتر) تقریباً چیزی بیشتر از یک هنر است، به نوعی دانش به شمار می رود. طراحان ما هر دو را دارند.

  • طراحی و تولید قالب های تعاملی ایمیل
  • طراحی تصاویر
  • نوشتن متن ایمیل ها
  • ترجمه (در مواردی که لزوم آن وجود دارد)

 

کمپین ها

چرا باید یک پیغام خوشامدگویی به مشتری ای که تازه به وب سایتی پیوسته است، ارسال شود؟ چطور سیستم پیوسته ایمیل ها می تواند یک سرنخ را به مشتری تبدیل کند؟ این چرا ها و بسیاری دیگر از این چراها را ما پاسخ می دهیم.

  • طراحی و پیاده سازی یک سری تعاملی
  • خبرنامه
  • سری های خودکار ارسال ایمیل
  • تکنیک های خودکار استفاده از محتواهای تولید شده
  • ایمیل های مرتبط با اعلام پیغام های ترویجی یا تعاملی
  • مدیریت پروژه های ایمیلی

 

گزارش دهی

گزارشات تعداد ایمیل های باز شده توسط مشتریان، تعداد ایمیل هایی که از آنها ترافیک به سایت منتقل شده است، تعداد کسانی که سرویس را غیر فعال کرده اند، بخش هایی هستند که تمامی سرویس دهندگان حرفه ای ایمیل باید آنها را پوشش دهند.

ما همچنین با بررسی دقیق نتایج هر کمپین روند بهبود نتایج را متناسب با هر شریک تجاری تعریف و ویژه سازی می کنیم، این امکان می تواند به شرکای تجاری ما کمک کند تا یک روند بهبود دائمی در نتایج کمپین هایشان را تجربه کنند.

 

کانال های ارتباطی

ما به شما کمک می کنیم تا نتایج بهتری از تمامی کانال های ارتباطی با مشتری مانند موبایل، شبکه های اجتماعی، سرویس های تحت وب، و مواردی از این دست، دریافت کنید.

  • سیستم ارسال اس ام اس
  • یکپارچه سازی با سیستم شبکه های اجتماعی
  • یکپارچه سازی با سیستم های آنلاین و آفلاین
  • ارتباط فروشگاه آنلاین به سیستم ارسال ایمیل
1
0