masteradvertising

تولید محتوا

content-marketing

برنامه بازاریابی دیجیتال با ارزش، نیاز به محتوای با ارزش دارد

با استفاده از خدمات تولید محتوای ما می توانید با تبلیغات کم اثر خداحافظی کنید. برند شما بیشتر پاسخگوی جستجوی مشتریانتان خواهد بود و شما تبدیل به تولیدکننده اطلاعاتی می شوید که آنها مدتها جستجو کرده بوده اند، و یا حداقل فکر آن ها را به خود مشغول کرده بود.

آنچه شما می توانید برای مشتریانتان با کمک ما تعریف کنید، چیزی است که آنها همیشه توقع داشته اند از برندهای محبوب خود بشنوند، چیزی که آنها را به جلو می راند و آنها را به حرکت در می آورد. اگر داستانی داشته باشید که با مشتری شما ارتباط برقرار کند و همان چیزی باشد که مدتها انتظار آن را داشته اند، به راحتی می توانید هر کسی که به دنبال طیف محصولات یا خدمات مشابه شما بوده است را جذب کنید.

اما بیان موضوعات به شیوه ای موثر، پایدار و ادامه دار به چیزی بیشتر از احساس نیاز به داشتن آن محتوا نیاز دارد: تولید کنندگان محتوایی که درک درستی از بازاریابی دیجیتالی داشته باشند. مراحل شش گانه ای که ما در حوزه تولید محتوا دنبال می کنیم، ما و شرکای تجاری مان را به اهداف مشخص شده نزدیک تر و ارزیابی کیفی کار ما را آسان تر و موثرتر می کند.

 

جستجو

  • مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند؟
  • چه چیزی آن ها را قانع می کند؟
  • چه چیزی باعث نگرانی آن ها می شود؟
  • چه چیزی آرامش آنها را سلب کرده است که به دنبال سرویس یا محصولی خاص باشند؟

قبل از آنکه ما بخواهیم هرگونه محتوایی را به رشته تحریر درآوریم، زمانی را صرف فهمیدن برند شما و بازار هدفی می کنیم که می خواهید به آن دست پیدا کنید. با تکنیک های مختلفی مانند گوش دادن به شبکه های اجتماعی، تحقیق بازار و توضیحات شما، می توانیم درک درستی از احساسی که مشتری شما را به شما متصل می کند داشته باشیم.

 

الهام بخشیدن

بازاریابی محتوایی در حقیقت برندها را به این چالش فرا می خواند که فرای هر ساختاری که با آن تعریف می شوند، آنچه که آن ها را از دیگر رقبایشان در بازار متفاوت می کند و به آنها قدرت نزدیکی به مشتریانشان را می دهد، باز تعریف کنند. برای موفق شدن در این مسیر، گاهی حتی لازم است تمام مسیر بازاریابی خود را بازنگری کنید، و این فرآیند آسانی نیست. اما خوبی این فرآیند آن است که در نهایت شما و مشتریانتان به نقطه ای می رسید که حرف های مشترکی برای طرح خواهید داشت و این همان ارتباطی است که هر برند به آن نیاز دارد. به عبارت دیگر مشتریان شما چیزی را از شما می شنوند که دوست داشته اند بشنوند.

 

تیم کاری

ما به خوبی از ریسک استخدام نویسندگان مطلع هستیم. شما کسانی را نیاز دارید که بتوانند ایده های شما را در غایت انعطاف پذیری و خلاقیت به روی کاغذ بیاورند، اما در عین حال کسانی که بتوانند این کار را در زمان بندی مشخص انجام دهند. ما تیمی از نویسندگان و طراحان را در اختیار داریم که علاوه بر قدرت نویسندگی یا طراحی و خلاقیت لازم، نظم و تبعیت از ساختار پروژه را نیز به عنوان یک الزام در دستور کار خود دارند. در نتیجه هر پروژه در زمان خود و با دقت کافی به سرانجام می رسد.

 

تولید محتوا

بازاریابی محتوایی ارزشمند با یک بار انتشار یک مطلب اتفاق نمی افتد، بلکه این ساختار، فرآیندی پیوسته، پویا و ادامه دار است که به تدریج به برند شما کمک می کند تا به عنوان یک تأثیرگذار اصلی در صنعتی که درآن مشغول به فعالیت هستید شناخته شوید و بازار هدف شما به شما در این حوزه اعتماد کند. این درست نقطه ای است که نویسندگان ما می توانند برای شما سلسله مقالات و بلاگ هایی متناسب با حوزه کاری شما تهیه کنند که به شما ارزش افزوده ای مناسب در کنار محتوای خوب وب سایتتان خواهد داد.

 

جذب مشتریان

نوشته های تأثیرگذار هیچ وقت از دید پنهان نمی مانند، ما به شما کمک می کنیم تا اطمینان پیدا کنید، محتواهای تولیدی برای شما دیده می شود، به اشتراک گذاشته می شود و تأثیر زیادی بر مشتریان شما می کذارد. ما نه تنها محتوایی تأثیرگذار و تصاویری با ارزش برای شما تولید می کنیم، بلکه به آسانی می توانیم شبکه های اجتماعی شما را نیز به روزرسانی کنیم تا بیشتر در معرض دید مشتریانتان باشید. با همکاری با بخش شبکه های اجتماعی ما می توانید خروجی حداکثری از محتوای تولید شده خود بدست آورید.

 

توسعه

ما معتقدیم که محتوای خوب مانند دانه گیاهی است که کاشته می شود، این پتانسیل در آن وجود دارد که میوه ای با ارزش و قابل اعتنا تولید کند، اگر و تنها اگر محتوا از ساختارهای تکراری و روزمره فاصله گرفته باشد و به نیاز واقعی مشتریان توجه کند. این نگاه به شما کمک می کند تا با مشتری خود ارتباطی مستقیم و پایدار برقرار کنید و پیغام خود را به خوبی به مشتری خود منتقل کنید. ترکیب این دانه های کاشته شده با تجزیه و تحلیل نتایج آن ها، به شما کمک می کند که بتوانید به وضوح، میزان اثر بخشی سرمایه گذاری خود در این بخش را ببینید و بتوانید برای توسعه آن برنامه ریزی و جهت گیری مناسبی داشته باشید.

0
0