masteradvertising

خدمات سئو (SEO)

seo

داشتن درک درستی از حوزه بهبود نتایج موتورهای جستجو، در مؤثر بودن نتایج کمپین نقش مهمی بازی می کند.

روزگار تهیه بسته های مشابه بهبود جایگاه در نتایج جستجو و ارائه آن به شرکای تجاری مختلف سر آمده است. فرآیند بهبود ارگانیک در چهار سال اخیر با سرعتی بسیار شگفت انگیز تغییر کرده است، موتورهای جستجو به راحتی شرکت هایی که ادعای آنها با محتوای وب سایت های آنها همخوانی ندارد و یا توسط مشتریان تأئید نمی شوند، جریمه می کنند و آنها را به صفحات بعدی نتایج جستجو ارسال می کنند. به دلیل این تغییرات و همچنین تغییر در الگوریتم نتایج جستجوی موتورهای جستجو، انتخاب برنامه ای درست و مناسب نقشی حائز اهمیت پیدا می کند.

مجموعه Master Advertising به عنوان یکی از بهترین سرویس دهنده های حوزه سئو (SEO) شناخته می شود، ما درک درستی از اینکه کسب و کار شما ممکن است بخواهد در دو حوزه محلی و منطقه ای ترافیک با کیفیتی دریافت کند، داریم. اگر شما به دنبال شرکتی هستید که بتواند یکی از بهترین نتایج در حوزه سئو (SEO) را به شما بدهد، به طور قطع و یقین مجموعه Master Advertising می تواند این حوزه را به بهترین وجه ممکن برای شما پوشش دهد.

 

سئو (SEO) به عنوان بخشی از پازل بازاریابی دیجیتال

زمانیکه بازاریابی دیجیتال مورد بحث است، سئو (SEO) تنها بخشی از یک پازل بزرگ بشمار می آید. با بکارگیری استراتژی های کاربردی حوزه سئو (SEO)، مانند خرید میدیا، استفاده از شبکه های اجتماعی، و داشتن اشتراتژی های کاربردی تولیدمحتوا، ما توانسته ایم به شرکای تجاری خود کمک کنیم که از وب سایتهای خود حداکثر سود مورد نیاز را بدست آورند.

 

خدمات حوزه سئو (SEO)

سئو (SEO) تنها بحث موتورهای جستجو نیست

برای هر پروژه سئو (SEO)، ما با پروسه جستجوی کلید واژه ها شروع می کنیم. سپس در مرحله بعد، محتوای سایت مورد ارزیابی قرار می گیرد و در بخش نهائی، استفاده از نتایج این دو بررسی قبل، به منظور تولید محتوای بهتر و کارآتر در دستور کار خواهد بود. درک عمیق ما از سئو (SEO)، بخش های فنی کار و چگونگی بکارگیری هر چه بهتر ترکیب محتوا و تکنیک، کیفیت بهتر وب سایت را منجر می شود.

 

بهبود نتایج در موتورهای جستجو

به محض اینکه وب سایتی در نتایج جستجو به صورت ارگانیک، نشان داده می شود، بخش بعدی کار که ترغیب کاربران بالقوه به کلیک کردن بر روی نتیجه جستجو می باشد، اهمیت پیدا می کند. ما به خوبی می دانیم چه باید کرد تا این کلیک کردن اتفاق بیفتد. ما با دنبال کردن نتایج مطالعات حوزه سئو (SEO)، کارکردهای خود را بر اساس نیاز روز طراحی و عملیاتی می کنیم. ما به طور دقیق دستورالعملهای گوگل، بینگ، و یاهو را برای اطمینان از گرفتن نتایج با کیفیت، دنبال می کنیم و این جستجو روی وب را به تجربه ای خوشایند برای مشتریان بالقوه شرکای تجاری خود تبدیل می کنیم.

هرآنچه اطلاعات که مشتریان احتمالی لازم است در مورد شما بدانند تا شرکت شما را انتخاب کنند در اختیار آنها قرار دهید. ترافیک ارگانیک برای شرکتها، به خصوص شرکتهای نوپا، حداقل هزینه را دارد. در حالیکه کمترین بار هزینه ای را دارد، همزمان بیشترین تعداد نتیجه را در مقام مقایسه با سایر کانالهای مورد استفاده عرضه می کند.

تعداد بیشتر سرنخهای تجاری

دیده شدن با کلید واژه هائی خاص، می تواند به چندین برابر شدن ترافیک وب سایت و همزمان دیده شدن هر چه بیشتر وب سایت در نتایج جستجو کمک کند. در نتیجه این افزایش ترافیک، به تدریج تعداد مشتریان نیز افزایش خواهد یافت.

 

برندسازی منطقه ای

داشتن رتبه بالاتر نسبت به رقبا در نتایج جستجوی ارگانیک، به فروش بیشتر و مراجعه بیشتر به برند با هزینه کمتر، منجر خواهد شد.

 

قدرت وب سایت

جایگاه بهتر در نتایج جستجوی حاصل از سئو (SEO) به جا افتادن هرچه بیشتر برند شما به عنوان پیشرو در صنعتی که در آن فعال هستید، کمک خواهد کرد.

 

هزینه ثابت پائین تر

کمپینهای پیاده سازی شده سئو (SEO) چهار تا پنج مرتبه ارزان تر از کمپینهای حمایت شده (PPC) تمام خواهند شد. این پائین تر بودن هزینه، در درازمدت تأثیر به سزائی در نسبت هزینه به درآمد شرکتها خواهد داشت.

 

فرآیند سئو (SEO)

ما برای ارائه نتیجه بهتر، کار را از ارزیابی درست صنعت، منطقه جغرافیائی محل فعالیت کسب و کار، و مشتریان هدف شروع می کنیم و به لیستی از کلیدواژه هائی می رسیم که فکر می کنیم می توانند ترافیک مورد نظر را به سمت وب سایت شریک تجاری ما هدایت نمایند. در گام بعدی به ارزیابی رقبائی می پردازیم که با این کلید واژه ها به جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو دست پیدا کرده اند. با بررسی وب سایتهای آنها، نکاتی مشخص می شود که با رعایت آنها، ما می توانیم رتبه مناسبتری برای وب سایت شریک تجاری خودمان فراهم کنیم. در گام بعدی به بررسی Backlink ها، وضعیت شبکه های اجتماعی، و دیگر فعالیتهای رقبائی که جایگاه خوبی دارند پرداخته می شود. با اتمام بخش ارزیابی، تیم سئو (SEO) حوزه هائی که از نظر فنی نیاز به بهینه سازی دارند را پوشش می دهند.

در بیشتر موارد، ماه اول کار به تغییرات در Meta Tag ها، افزودن و اصلاح محتوای وب سایت، و اصلاح دیگر پارامترهای مورد نظر سپری می شود. حتی گاهی وقتها، تغییر در وضعیت ظاهری وب سایت، برای رسیدن به نرخ بیشتر مشتری، در دستور کار قرار می گیرد. همچنین زمان بارگذاری وب سایت با ابزارهای استاندارد مورد تأئید گوگل، برای جلوگیری از هرگونه تأثیر منفی سرعت وب سایت در تجربه مشتریان وب سایت، در دستور کار قرار میگیرد. سرعت وب سایت یکی از مهمترین عواملی است که گوگل بررسی می کند، چرا که به طور مستقیم بر تجربه استفاده کننده وب سایت تأثیر می گذارد.

در مواردی، کارهای مرتبط با Off-Site هم می تواند در طول ماه نخست در دستور کار قرار گیرد. به طور معمول، ارزیابی Backlink ها و اطمینان از اینکه این لینکها نمی توانند تأثیر منفی بر کیفیت وب سایت داشته باشند، یکی از اولین دستور کارها به شمار می رود. در زمان طراحی استراتژی کار، بسته به صنعتی که کسب و کار در آن فعال است، مدل کار متفاوت خواهد بود. نتایج سئو (SEO) در حوزه Backlink ها می تواند شامل دریافت لینک از وبلاگ های بانفوذ، حوزه های خبری، به اشتراک گذاری های در شبکه های اجتماعی، و دیگر کارهای مرتبط با این حوزه باشد. تمامی این فرآیندهای ذکر شده با رویکردی است که گوگل دنبال می کند:

  • جستجوی کلیدواژه ها

انتخاب مجموعه ای از کلیدواژه ها با هدف دریافت نتایج مشخص. وب سایت بر اساس این کلیدواژه ها در نتایج جستجو ظاهر می شود و رتبه بندی آن توسط موتورهای جستجو انجام می شود.

 

  • بهینه سازی On-Site

ما وب سایت را منطبق بر دستورالعمل گوگل آماده سازی و اصلاح می کنیم. در حقیقت ما وب سایت را به گونه ای برای گوگل دوستانه (Google friendly) می کنیم.

 

  • بهینه سازی Off-Site

درست مانند دنیای Offline، انتقال دهان به دهان، برای دریافت توجه بیشتر و افزایش تعداد بازدیدکنندگان و به اشتراک گذاشته شدن محتوای آن توسط سایر وب سایتها مؤثر است.

 

  • گزارشها و تجزیه و تحلیل ها

گزارش بهبود رتبه وب سایت و وضعیت خدمات ارائه شده به وب سایت شفافیت نتایج کار و نوع فعالیت در جریان کمک می کند.

 

انواع سرویس ها

سرویس ابتدائی

  • بدون هزینه راه اندازی (هزینه بررسی ابتدائی معولاً ***** تومان است)
  • تحلیل سئو (SEO) سایت
  • رفع پنالتی احتمالی گوگل ( اگر سایت از گوگل پنالتی گرفته باشد)
  • حداکثر ده صفحه
  • انجام فرآیند سئو (SEO) ویژه سازی شده تا سقف ۵ ساعت
  • بهبود On-Site و Off-Site
  • به روز رسانی پروفایل شبکه های اجتماعی و گوگل پلاس
  • اصلاح محتوای وب سایت
  • به روزرسانی شبکه های اجتماعی
  • گزارش ماهیانه

هزینه ماهیانه ***** تومان می باشد.

ارتقا رتبه در نتایج جستجوی گوگل تضمین شده است.

 

سرویس حرفه ای

  • بدون هزینه راه اندازی (هزینه بررسی ابتدائی معولاً ***** تومان است)
  • تحلیل سئو (SEO) سایت
  • رفع پنالتی احتمالی گوگل ( اگر سایت از گوگل پنالتی گرفته باشد)
  • حداکثر بیست صفحه
  • انجام فرآیند سئو (SEO) ویژه سازی شده تا سقف ۱۰ ساعت
  • بهبود On-Site و Off-Site
  • به روز رسانی پروفایل شبکه های اجتماعی و گوگل پلاس
  • اصلاح محتوای وب سایت
  • به روزرسانی شبکه های اجتماعی
  • گزارش ماهیانه

هزینه ماهیانه ***** تومان می باشد.

ارتقا رتبه در نتایج جستجوی گوگل تضمین شده است.

 

خدمات اختصاصی

  • بدون هزینه راه اندازی (هزینه بررسی ابتدائی معولاً ***** تومان است)
  • تحلیل سئو (SEO) سایت
  • رفع پنالتی احتمالی گوگل ( اگر سایت از گوگل پنالتی گرفته باشد)
  • حداکثر صفحات قابل مذاکره است
  • سقف ساعتی انجام فرآیند سئو (SEO) ویژه سازی شده قابل مذاکره است
  • بهبود On-Site و Off-Site
  • به روز رسانی پروفایل شبکه های اجتماعی و گوگل پلاس
  • اصلاح محتوای وب سایت
  • به روزرسانی شبکه های اجتماعی
  • گزارش ماهیانه

هزینه ماهیانه ***** تومان می باشد. ارتقا رتبه در نتایج جستجوی گوگل تضمین شده است.

1
0