masteradvertising

خدمات PPC – مدیریت خدمات پرداخت با کلیک

ppc

ارزیابی رایگان، راه اندازی رایگان، همه چیز منطبق بر بودجه شما

کار کردن با شریک تجاری گوگل می تواند ترافیک بهتر با کیفیت بهتری را به همراه داشته باشد. ما می دانیم چطور خدمات، محصولات و یا برند شما را به جلو حرکت دهیم.

 

سرویس های PPC

بخش مهمی از موفقیت یک کمپین PPC به نحوه مدیریت کمپین بر می گردد. چه بخواهید این فضا را تازه تجربه کنید و چه کمپین های در حال اجرا داشته باشید، مجموعه Master Advertising امکان همکاری با شما در هر دو حوزه را دارد.

ما اطمینان داریم، نتایجی که از کمپین های مدیریت شده توسط ما بدست می آید، نتایجی قابل قبول خواهد بود. بسیاری از شرکای تجاری ما زمانی به ما مراجعه کرده اند که خودشان تلاش در راه اندازی و مدیریت کردن کمپین های PPC خود داشته اند. بسیاری از صاحبان و مدیران کسب و کار مشغولیت های بسیاری دارند و زمانی برای این حوزه های کاری روزانه ندارند. اگر شما در یکی از این موقیعیت های شغلی قرار دارید و در سازمان خود بسیاری از نقش ها را به عهده دارید، ما می توانیم نگرانی از به روز بودن و چگونگی کار بسیاری از پلتفورم های لازم برای داشتن یک کمپین PPC موفق را از شما دور کنیم.

 

سرویسهای مدیریت PPC برای کسانی که می خواهند جدید به خانواده PPC بپیوندند

  • راه اندازی رایگان و دریافت اعتباری ۵۰ تا ۱۵۰ دلاری از گوگل

ما بیش از صدها حساب کاربری را در حوزه PPC ( Pay-Per-Click) راه اندازی و مدیریت کرده ایم. با کارآیی و نتیجه ای که در ذهن خود دارید، با ما تماس بگیرید، ما به شما ایده های جدیدی خواهیم داد.

 

سرویسهای ما:

  • بررسی وضعیت کسب و کار
  • آماده سازی هدف های قابل اندازه گیری
  • مشخص کردن ساختار حساب کاربری PPC
  • آماده سازی متن تبلیغات و بهینه سازی آن ها
  • تحقیقات دقیق کلیدواژه ها
  • آماده سازی ترکیباتی که بیشتر مورد جستجو قرار می گیرند
  • آماده سازی طرح بازاریابی مجدد و Display Network
  • بررسی منطقه جغرافیایی مورد هدف
  • دنبال کردن میزان اهداف محقق شده (Conversions)
  • تهیه پیشنهادات برای بهبود وضعیت صفحات ارسال مشتری (Landing Pages)

 

خدمات برای مشتریانی که حساب کاربری فعال دارند

ارزیابی رایگان اولین خدمتی است که دریافت خواهید کرد.

در PPC خیلی سریع در میابید که کمپین شما نتایج مورد نظر شما را ارایه می کند یا نه. شرکای تجاری ما، با کمک ما تا ۱۰۰ درصد افزایش در نتیجه کمپین های خود را تجربه کرده اند.

 

  • بهترین نتیجه هزینه ای که می پردازید

ما اطمینان حاصل می کنیم که شما بهترین نتیجه را از کمپین خود و نحوه هزینه کرد خود دریافت می کنید. سرنخ های تجاری بهتر، ترافیک بهتر و مشتریان بیشتر نتایج کمپین موفق خواهند بود.

 

  • هزینه و بودجه ثابت گوگل

با ما رشد تعداد سرنخ های تجاری خود را با همان بودجه ای که قبلاً هزینه می کرده اید، تجربه کنید. هزینه کمتر سرنخ های تجاری بدست آمده از یک کمپین PPC به شما اجازه می دهد تا نرخ موفق بودن کمپین خود را بهتر محاسبه کنید و به فکر توسعه کمپین و افزایش بودجه متناسب با رشد اهداف محقق شده باشید.

 

  • Google Certified PPC Managers

ما شریک تجاری گوگل هستیم و هر کدام از پرسنل ما موفق به گرفتن مدارک گوگل شده اند.

 

  • دریافت پشتیبانی از گوگل

با توجه به اینکه کارشناسان شرکت مورد تأئید گوگل هستند، این امکان وجود دارد که در شرایط لازم دریافت پشتیبانی از گوگل نیز در دستور کار قرار گیرد.

 

سرویسهای ما:

  • بررسی تاریخچه حساب کاربری و نوع هزینه کردها
  • بررسی ساختار حساب کاربری
  • هدف گذاری و تعریف اهداف
  • آماده سازی متن تبلیغات و بهینه سازی آن ها
  • تحقیقات دقیق کلیدواژه ها
  • آماده سازی ترکیباتی که بیشتر مورد جستجو قرار می گیرند
  • آماده سازی طرح بازاریابی مجدد و Display Network
  • بررسی منطقه جغرافیایی مورد هدف
  • دنبال کردن میزان اهداف محقق شده (Conversions)
  • تهیه پیشنهادات برای بهبود وضعیت صفحات ارسال مشتری (Landing Pages)

 

چرا همه نیاز به حرفه ای ها در حوزه PPC دارند؟

بسیاری از صاحبان کسب و کار با خود می اندیشند که خود می توانند کمپین های خود را مدیریت نمایند، کمپین را راه اندازی می کنند و فارغ از چگونگی ایجاد حساب کاربری، فراموش می کنند که کمپین فعالی در حال کار دارند.

آیا سیستم حسابداری خودتان را تنها به دلیل اینکه یک نرم افزار حسابداری دارید، خودتان مدریریت می کنید؟ متاسفانه، این عملی نیست. کمپین های PPC نیازمند زمان، توجه و دقت، و درک درست از فضای دیجیتال هستند. اگر شما می خواهید کمپین های خود را مدیریت کنید، ایده ای عالی است، تنها توجه داشته باشید که چه چیزهایی را از دست می دهید و با در اختیار داشتن شرکتی که بتواند مدیریت این حوزه را برای شما انجام دهد، چه چیزهایی را بدست می آورید.

 

ابزارها

برای انجام مناسب مدیریت یک کمپین PPC به منابع و ابزارهای مناسب نیاز است. ابزارهایی برای A/B تست، و مشخص سازی اینکه کدامیک از صفحاتی که مشتریان به آنها وارد می شوند، بهترین نتایج را عرضه می کنند. ابزارهای بهبود تبلیغات، برای انتخاب مناسب تصاویر، عناوین و سایر موارد مرتبط که به دریافت بیشترین میزان کلیک کمک می کنند. ابزارهای جستجوی کلیدواژه ها، که مشخص نمایند چه کلیدواژه هایی به کمپین برای دریافت حداکثری نتیجه کمک می کنند. این ابزارها و بسیاری از این ابزارها برای بهینه سازی کمپین کمک می کند، و نکته آخر اینکه این ابزارها همگی هزینه بر هستند. ما این ابزارها را در اختیار داریم، و به عنوان بخشی از خدمات خود، برای حداکثر سازی سود مشتریان از کمپین هایی که پیاده سازی می کنیم، آنها را بکار می گیریم. بهترین شرکت حوزه PPC شرکتی است که بهترین ها رابرای بدست آوردن بهترین نتایج بکار می گیرد.

 

نتایج

بدست آوردن نتایج تعریف شده در هر کمپین، تنها نتیجه ای است که از تمامی فرآیندها و هزینه های انجام شده مد نظر می باشد. بهترین خدمات PPC آن خدماتی است که بتواند بهترین نتایج را به همراه داشته باشد. نتایج مناسب، به معنی موفقیت یک کمپین است. اگر شما نتایجی که مورد نظرتان است از کمپین خودتان بدست نمی آورید، زمان آن است که در مدیریت کمپین خود بازبینی کنید. خدمات گوگل ادوردز (Google AdWords) مجموعه Master Advertising با سیاست بهینه سازی همیشگی کمپین ها، بهترین نتایج را برای شما به ارمغان می آورد.

 

نتایج قابل اندازه گیری

هدف از کمپین های PPC رسیدن به اهداف تعیین شده و قابل اندازه گیری هر کمپین است. محاسبه ROI کمپین های PPC می تواند به شما در ارزش گذاری کمپین ها کمک بیشتری بکند. زمانی که شما از خدمات مدیریت کمپین های PPC ما استفاده کنید، در هر زمان به سادگی با دسترسی به داده های موجود در گزارشات هر کمپین می توانید ROI کمپین خود را محاسبه کنید و این به شما دیدی واقعی از نتایج کمپین های شما می دهد.

 

صفحات وب سایت (Landing Pages)

داشتن تبلیغاتی خوب و نداشتن صفحات مناسب وب سایت که مشتریان به آنها فرستاده شوند، نمی تواند نتیجه ای جز از دست دادن سرمایه گذاری شما در این حوزه، به همراه داشته باشد. آیا می دانید داشتن صفحات وب با کیفیت که مشتری به آنها هدایت شود می تواند نه تنها نتیجه بهتری در جذب مشتری داشته باشد، بلکه باعث می شود هزینه کمتری به ازای هر کلیک بپردازید؟ بهبود کیفیت صفحات وب نه تنها در حوزه جذب مشتری در تبلیغات PPC مؤثر است، بلکه برای بهبود جایگاه در نتیجه جستجوی موتورهای جستجو (SEO) نیز نقش بسزایی دارد که در بخش خدمات سئو (SEO) به آن پرداخته ایم. ما می توانیم با کمک A/B تست بین صفحات هدف (Landing Page) بهترین و اثرگذارترین صفحات را برای بدست آوردن بیشترین نتیجه انتخاب نمائیم. تصور اینکه صفحات هدفی (Landing Page) داشته باشید که نرخ تحقق اهداف آنها به جای ۵ درصد، ۱۰ درصد باشد، خود نشان از میزان سودآوری یک کمپین دارد.

 

جستجوی کلیدواژه ها

جستجوی کلیدواژه ها برای موفقیت هر کمپینی از اهمیت بسیاری برخوردار است، انتخاب کلیدواژه هایی که بتوان به آنها برای موفقیت کمپین اعتماد کرد. انتخاب کلیدواژه های اشتباه به سرعت نتیجه خود را در افزایش میزان هزینه های کمپین و  کاهش نتیجه بدست آمده از کمپین نشان می دهد. در این بخش درک اهمیت استفاده درست از ترکیب کلیدواژه هایی که آنها را به نام Long Tailed و Short Tailed می شناسیم، نقش حیاتی بازی می کند. همانطور که اشاره شد، ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به ما در این انتخاب درست کمک کنند.

 

فواید تبلیغات PPC

  • دریافت ترافیک به مراتب سریعتر از SEO خواهد بود و قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل راحتتر در دسترس خواهد بود.
  • استفاده از این مدل کمپین ها در زمانهایی که نیاز به داشتن ترافیک و مشتری بیشتر احساس می شود.
  • تولید پیوسته سرنخ های تجاری، این تبلیغات می تواند تبدیل به مهمترین منبع دریافت سر نخ های تجاری شود.
  • استفاده از امکانات اینگونه کمپین ها می تواند حضور در صفحه اول نتایج جستجو را چندین برابر کند.

 

تبلیغات با گوگلPPC

قرار گرفتن سریع تبلیغ شما در صفحه اول نتایج گوگل می تواند یکی از اولین نتایج شروع یک کمپین PPC با گوگل باشد.

  • قرار گرفتن در صفحه نخست
  • تولید سرنخهای تجاری

 

بازاریابی مجدد

بازاریابی مجدد یکی از مدل های استفاده از تبلیغات Display شرکت گوگل است، اما تنها کسانی را هدف قرار می دهد که قبلاً وب سایت شما را بازدید کرده اند، یا بر اساس علاقمندی هایشان به حوزه های مختلف هدف شما هستند. بیش از ۹۰ درصد از مشتریان فرآیند خرید، یا هر هدفی که از هدایت کردن ترافیک به وب سایت دنبال می کند، را دراولین حضور تکمیل نخواهند کرد، بازاریابی مجدد راهی است که آنها را مجدد به صفحه مورد نظر برگردانید.

  • بازگرداندن بازدیدکنندگان
  • یکی از بهترین روشهای برندسازی

 

تبلیغات نمایشگر

شبکه نمایشگرها، به شما این امکان را می دهند که کسب و کار خود را بر روی پرترافیک ترین وبسایت هایی که مشتریان بالقوه شما به آنها مراجعه می کنند نمایش داده شوند.

 

مدیریت کمپینهای PPC

برای شروع یک کمپین AdWords بهینه شده توجه به مواردی مانند موارد زیر بسیار ضروری است:

  • انتخاب کلیدواژه ها
  • متن تبلیغ استفاده شده
  • زمان بندی تبلیغات
  • دنبال کردن ترافیک و نتایج
  • بهینه سازی نتایج
  • بهبود نرخ ترافیک ناشی از کلیک بر روی تبلیغات
  • مطالعه رقبا
  • هدف گذاری کردن علایق
  • بهبود هزینه هر کلیک CPC
  • بهبود هزینه هر هزار بار دیده شدن تبلیغات
  • تست کردن تبلیغات
  • هدف گذاری کردن دستگاه ها
  • هدف گذاری جغرافیایی
  • جنسیت، سن و مواردی از این قبیل

 

فرآیند PPC در شرکت ما

  • ارزیابی نیاز بازار

ما کار ارزیابی و یا تولید کمپینهای PPC شرکای تجاری خود را انجام می دهیم و شریک تجاری اطلاعات بازار هدف، فرصتهای احتمالی از دست رفته، و تحقیقات بازار انجام شده را در دسترس قرار می دهد.

 

  • بودجه بندی و تنظیمات

داشتن طرح و برنامه یکی از اولین نیازهاست، اما پیاده سازی طرح به همان اندازه طراحی آن مهم است. متخصصین مجموعه Master Advertising به زیر و بم هر کدام از پلتفورمهای مورد استفاده وارد می باشند. هدف ما یکپارچه سازی صدای برند شما در محیطهای مختلف است.

 

  • مدیریت کمپینها

مجموعه Master Advertising منابع ترافیک را که بیشترین حجم سرنخ تجاری را با کمترین هزینه فراهم می کنند، مشخص می کند. بهینه سازی به منظور از دست ندادن بودجه به خاطر ترافیک بی کیفیت یکی از مهمترین اهداف کمپین است. بر اساس داده هائی که بدست می آید، این بهینه سازی در دستور کار شرکت قرار دارد.

 

  • گزارشات

کمپین شرکای تجاری، در مالکیت آنهاست، و می توانند هرزمان که اراده کنند به آن دسترسی داشته باشند. به غیر از این، مجموعه Master Advertising گزارشاتی را به صورت ماهیانه ارائه می کند. دریافت گزارشات خاص توسط شرکای تجاری نیز در صورت درخواست آنها، امکان پذیر است.

0
0