masteradvertising

چهار استراتژی در موفقیت بیشتر کمپین های شما در فیس بوک

برای برندها، فیس بوک همیشه راهکاری برای اطلاع رسانی و جذب مخاطب بیشتر بشمار می رود. در استراتژی هائی که با هم مرور می کنیم، تلاش بر این است که مخاطبان را در مسیر قیف بازاریابی به لایه های پائین تر انتقال دهیم.

 

اول) از ویدیو برای گفتن داستان کسب و کارتان بهره بگیرید

ویدیو یکی از بهترین مدل های ارتباط با مشتری در فیس بوک بشمار می رود. ویدیو روشی متفاوت از هر کارکرد دیگری در فیس بوک است. درک چگونگی استفاده درست از ویدیو می تواند یکی از بهترین استراتژی های کار با این شبکه اجتماعی باشد.

 

دوم) بازی موبایل خود را فعال نگهدارید

موبایل بخش عمده ای از ترافیک فیس بوک را تأمین می کند و مشاهده ویدیو روی موبایل بخش عمده ای از استفاده موبایل در مشاهده فیس بوک را در چهار سال اخیر تشکیل داده است.

باید توجه داشت که تجربه موبایل، تجربه ای متفاوت از دسکتاپ است، فیس بوک چندین فرمت متفاوت از تبلیغات را برای newsfeed طراحی کرده است. به این تبلیغات مانند یک ویترین مغازه که مخاطبان خاصی را انتخاب می کند نگاه کنید. این مدلهای نمایش انعطافپذیری زیادی دارند که می تواند از استفاده از تصاویر متفاوت تا ترکیب تصویر و متن را شامل شود.

 

سوم) کسانی که برند شما را می شناسند را هدفگیری کنید

فیس بوک به شما اجازه می دهد تا کسانی را که وب سایت شما را بازدید کرده اند، اما کارکردی را دنبال نکرده اند، مجدد هدفگیری کنید. این افراد کسانی هستند که دست خود را برای مشارکت با شما بلند کرده اند، کسانی که به نوعی به موضوعی که شما از آن صحبت کرده اید علاقه نشان داده اند و به تبدیل شدن به مشتری شما از بقیه نزدیکترند.

شما می توانید برای صحبت با آنها زبانی را انتخاب کنید که دیگر بیشتر به فروش نزدیک است و می توانید با آنها مستقیم از محصولات خود سخن بگوئید.

 

چهارم) ترکیبی قوی: تبلیغات فیس بوک و گوگل ادوردز

شما اطلاع رسانی لازم را روی فیس بوک انجام داده اید، و اکنون زمان آن است که حرکت مؤثرتری انجام دهید تا این مخاطبان در قیف بازاریابی شما به سمت پائین حرکت کنند. شاید ابزار بازاریابی مجدد گوگل، ابزاری قوی باشد.

افزودن گوگل ادوردز برای این حوزه می تواند کمکی شایان توجه در این حوزه باشد. افراد روی اینترنت بدنبال محصولاتی شبیه به شما می گردند، و شما می توانید آنها را بهتر هدفگیری کنید. از کلیدواژه ها و محتوای مناسبی استفاده کنید که بتوانید تصویری مناسب از برند و محصولات و خدمات خود ارائه کنید.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید