masteradvertising

سه مدل از تبلیغات موثر فیس بوک

از زمانیکه Creative Hub به عنوان ابزاری موثر و کمکی با داشتن مثالهائی از برندهای معتبر ارائه شده است، به خوبی می توان میزان کارآئی یک تبلیغ را بررسی کرد.

در نتیجه دیگر مانند گذشته محدود به مدلهای قدیمی تبلیغات نخواهیم بود و می توان استراتژی های جدیدی در حوزه تبلیغات فیس بوک داشت. با دانستن این نکات شاید بد نباشد سه مدل از تبلیغاتی که بیشترین اثرگذاری را داشته اند، مرور کنیم.

 

مدل اول: تبلیغات ارائه دهنده شرایط ویژه

برخی مواقع شما تنها لازم دارید که کسی را به خرید از محصولات خوبی که دارید ترغیب نمائید. شما به خوبی هدفگذاری کرده اید، تبلیغات خوبی به لحاظ فرم و محتوا آماده کرده اید، اکنون با داشتن یک پیشنهاد مناسب می توانید به هدف خود برسید و مشتریانی که هنوز با همان مدلهای قدیمی ترغیب می شوند را بدست آورید.

 

مدل دوم: تبلیغات ویدیوئی

با نگاهی به آمار فیس بوک مشخص می شود که افراددر مقایسه با پستهای معمولی پنج برابر زمان بیشتری را صرف مشاهده ویدیو می کنند. این شاید بی ارتباط به تولید بیش از ۱۰۰ میلیون ساعت ویدیوی روزانه نباشد، اما شما به عنوان یک برند نباید این فرصت طلائی را از دست بدهید.

 

مدل سوم: تبلیغات پیام رسانها

پیام رسان فیس بوک از این مزیت استفاده می کند که اغلب افراد علاقه ای به پاسخ دادن به تلفن ندارند، بیشتر افراد ترجیح می دهند با انگشتان خود سخن بگویند. تبلیغات روی پیام رسان فیس بوک می توانند خیلی ساده یا خیلی پیچیده طراحی شوند، این بستگی به مدل صحبت شما با مشتریانتان دارد.

 

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید