masteradvertising

۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها

بخش اول

اگر نتایج کمپین های خود را با استفاده از گوگل آنالیتیک اندازه گیری نمی کنید، تنها دارید پول خود را دور می ریزید. ترکیب قدرت PPC با قدرت تجزیه و تحلیل گوگل آنالیتک منجر به ردگیری بهتر اهداف کمپین خواهد بود و تحلیل بهتری برای درک درست اهداف محقق شده بدست خواهد داد. در این سری مقالات سعی خواهیم کرد بیست و یک راهکار کمکی برای استفاده بهتر از این ترکیب ارائه نمائیم.

۱) از لینک بودن ادوردز با آنالیتیک اطمینان پیدا کنید

این آسانترین تغییر است، اما می تواند به سادگی با فراموشی رفتن به بخش تنظیمات و اطمینان از ایجاد آن نادیده گرفته شود. استفاده از تگ کردن اتوماتیک در ادوردز و لینک کردن حساب کاربری با گوگل آنالیتک می تواند به شما این اطمینان را بدهد که بهترین بهره را از داده های آنالیتیک ببرید.

بعد از لینک کردن، شما قادر به مشاهده شاخص هائی مانند متوسط مشاهده هر صفحه وب سایت، تعداد صفحات مشاهده شده در هر مراجعه، درصد بازدیدهای جدید، bounce rate، و مواردی از این دست، خواهید بود.

 

در اینجا به چند مرحله که می توانید دنبال نمائید اشاره می شود:

اطمینان حاصل پیدا کنید که شما حساب گوگل آنالیتیک را دارید و با کمک آن وب سایت خود را رهگیری می کنید.

اطمینان حاصل کنید که شما سطح دسترسی ادمین به گوگل آنالیتیک دارید.

به حساب کاربری خود وارد شوید، به بخش Admin بروید، سپس در بخش “AdWords Linking” در ستون دوم، را کلیک نمائید.

سپس حساب کاربری ادوردزی که می خواهید لینک کنید را انتخاب نمائید و سپس “Done” را کلیک نمائید.

تنظیمات انجام شده است. همانطوریکه دیتا جمع آوری می کنید، شما قادر به مشاهده مواردی که در بخش قبل ذکر شد خواهید بود. توجه داشته باشید که لینک کردن حسابهای کاربری شما به صورت خودکار ستونهائی برای مشاهده این داده ها در حساب کاربری ادوردز شما ایجاد نخواهد کرد، اما شما چکونگی داشتن این بخشها را در ادامه خواهید آموخت.

 

پایان بخش اول

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید