masteradvertising

گوگل ویدیو را به تصاویر نقشه گوگل اضافه کرد

همچنان فاصله زیادی از امکان ارسال ویدیوی زنده یا تصاویر در لحظه ماهواره ای روی نقشه گوگل داریم، اما گوگل برای اولین بار ویدیو را برای بخشهائی از نقشه های خود معرفی کرده است. کاربرانی که بخشی از شبکه راهنمایان محلی گوگل هستند میتوانند ویدیوهای ده ثانیه ای به صورت در لحظه به نقشه گوگل اضافه کنند (یا می توانند ویدیوهای سی ثانیه را به صورت آفلاین بر روی نقشه بارگذاری نمایند).

گوگل این برنامه را برای راهنمایان محلی همکار با گوگل از دوهفته پیش شروع کرده است، اما به منظور اطمینان از اطلاع رسانی کامل آن این موضوع را با ارسال ایمیل به این راهنمایان منتخب اعلام کرده است. گوگل همچنین اعلام کرده است که این امکان را به زودی به صورت سرویسی عمومی عرضه خواهد کرد.

تا به حال شما تنها می توانستید تصاویر را به نقشه گوگل اضافه نمائید. اما اکنون ویدیو می تواند درک بهتری از فضائی که در آن قرار می گیرید به دیگران منتقل نماید. همچنین گوگل به کاربران اجازه می دهد تا از ویدیوهای خود برای بیان رضایتمندی یا عدم رضایت خود استفاده نمایند. کسب و کارهای محلی شاید بیشترین سود را از این امکان جدید گوگل خواهند برد.

برای ضبط یا بارگذاری ویدیو بر روی نقشه گوگل، نیاز است محلی را روی نقشه جستجو کنید، در بخش انتهائی صفحه بر روی کلید اضافه کردن عکس کلیک میکنید، سپس با انتخاب دوربین و نگه داشتن دکمه ضبط می توانید ویدیوی خود را ارسال نمائید.

در حال حاضر این امکان تنها برای راهنمایان محلی که از سیستم عامل آندروید استفاده می کنند فعال است، اما گمان می رود این امکان برای صاحبان کسب و کارهای محلی نیز فراهم باشد. ویدیوها اکنون بر روی نقشه درست مانند تصاویر قابل دسترسی و نمایش هستند.

در نگاه اول شاید به نظر برسد که این به روزرسانی کوچکی است، اما این تغییر شروع تغییراتی اساسی بر روی نقشه گوگل است، به خصوص از منظر امکاناتی که به کسب و کارهای محلی می بخشد. ارسال ویدیوهائی کوتاه کار ساده ای است اما به تدریج این کسب و کارها اقدام به تهیه ویدیوهای کوتاه اما کاملا حرفه ای برای معرفی خود، خواهند کرد.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید