masteradvertising

بازپرداخت گوگل بابت ترافیک غیر واقعی تبلیغات

شفافیت عملکرد برای گوگل در خصوص کسانی که تبلیغات مبتنی بر کلیک را با گوگل تجربه می کنند، بسیار مهم است. به طور عادی هزینه تبلیغات، حاصل نمایش تبلیغات بر روی وب سایت هایی است که با گوگل در حوزه تبلیغات مشارکت می کنند.

مشکلات زمانی بیشتر می شود که تبلیغات بر روی وب سایت هایی نمایش داده می شود که ترافیک غیرواقعی برای خود ایجاد کرده اند، که این به خصوص شامل وب سایت هایی می شود که کلیک های خود را توسط برنامه های نرم افزاری که به نام “باتز” شناخته می شوند، به جای انسان های واقعی، تأمین می کنند. این مشکلی است که آرام آرام موجبات نگرانی بازاریابان را فراهم می کرد، بازاریابانی که هزینه می کردند و جواب نمی گرفتند.

خیلی مشکل است که پول پرداخت شده به این وب سایت ها را به بازاریابان برگرداند اگر این مشکل خیلی دیر آشکار شود. و حال، گوگل تلاش می کند تا با ایجاد شفافیت در این حوزه، اعتماد را به بازاریابانی که این زیرساخت را برای انجام تبلیغات خود برگزیده اند، برگرداند.

به همین دلیل اگر شرکتی به دلیل ترافیک غیرواقعی در این خصوص متحمل هزینه ای شده است، گوگل وجه مربوط به این تبلیغات را بازپرداخت می کند. در چند هفته گذشته، گوگل به صدها شرکت استفاده کننده از خدمات ادوردز و شرکت های تبلیغاتی همکار با گوگل، در خصوص تقلب در تبلیغات هشدار داده است. میزان بازپرداخت گوگل تنها به بخشی که ترافیک غیرواقعی را ایجاد کرده است تعلق می گیرد.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید