masteradvertising

هفت درسی که از کمپین های PPC در سال ۲۰۱۷ آموختم

درس اول

بر تصویر بزرگتری از آنچه پیش روی دارید تمرکز کنید و خود را بخشی از برندی بدانید که قرار است تبلیغات آن را برعهده بگیرید. همیشه خوب است که قدمی به عقب برداشته و نگاهی به کلیات آنچه اهداف مشتری خود از تبلیغات می دانید، بیندازید و مقایسه ای با آنچه در ذهن برای پیاده سازی دارید، داشته باشید.

 

درس دوم

سعی کنید تغییرات بزرگی را برنامه ریزی کنید و خود را محدود به آنچه روز اول ترسیم کرده اید ندانید. گوگل تغییرات زیادی سال گذشته اعمال کرده است و مهم است که درک درستی از این تغییرات داشته آنها را بکار گیریم.

 

درس سوم

ممکن است به نظرتان آنچه طراحی کرده اید خیلی خوب باشد، اما همیشه میزان قابل اعتماد بودن آن در طول زمان را نیز در نظر بگیرید. سعی کنید کمپین خود را طوری طراحی کنید که همیشه امکان ارزیابی دقیق و درست آن را داشته باشید، همیشه تست کنید و به موفقیت خود در بازه زمانی طولانی تر فکر کنید.

 

درس چهارم

بهبود فرآیندی دائمی است، سعی کنید از اشتباهات خودتان در بهبود کارکردهای جدید بهره بگیرید. مهارت کار با کمپینهای PPC بخشی مهم است، اما آموختن از اشتباهات و داشتن دانش استفاده از آنها همیشه نقشی مهمتر بازی می کند.

 

درس پنجم

میزان تطابق مخاطبین که انتخاب کرده اید با مشتریان واقعی می تواند سهم مهمی در موفقیت یا شکست یک کمپین بازی کند. سعی کنید درک درستی از مشتری واقعی هدف کمپین خود داشته باشید و به زبانی که برای آنها آشناست با آنها سخن بگوئید.

 

درس ششم

دانستن آنچه به راستی مشتریان را به سمت یک برند حرکت می دهد کار سختی است، اما دانستن آن می تواند کلید موفقیت باشد و در نظر نگرفتن آن می تواند باز کردن درها به سوی موفقیت رقبا.

 

درس هفتم

هیچ وقت به نتایج متوسط دلخوش نباشید، یادتان باشد زمانی برای آرام نشستن و استراحت کردن وجود ندارد، رقبا با سرعت در تلاش برای گرفتن جایگاه شما نزد مشتریان هستند، بنابراین همیشه برای رسیدن به بهترین نقطه ممکن برنامه ریزی کنید.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید