masteradvertising

واتزآپ قابلیت جدیدی برای ارائه سرویس به شرکتها ارائه کرد

واتزآپ، پلتفورم پیام رسان فیس بوک، با بیش از یک میلیارد کاربر، در پستی که در وبلاگ خود منتشر کرده بود، اعلام کرد در حال آزمایش ابزاری است که به شرکت ها این امکان را می دهد تا بتوانند از طریق این پلتفورم با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار نمایند.

واتزآپ این بخش را به عنوان ابزاری جدید معرفی می کند که شبیه به یک حساب کاربری برای کاربران کسب و کارهای کوچک عمل می کند و به شرکت های بزرگ مانند شرکت های هواپیمائی یا فروشگاه های آنلاین اجازه می دهد تا اطلاع رسانی های خود مانند ساعت پروازها یا ساعت تحویل یک کالا را با استفاده از این ابزار بهتر مدیریت نمایند.

هدف غائی این ابزار جدید این است که شرکت های بزرگ را به استفاده از این مدل جدید کسب در آمد، ترغیب نماید. مدیر بخش عملیات وال استریت ژورنال، مت ایدما معتقد است علی رغم اینکه این سرویس اکنون برای شرکت های کوچک و متوسط رایگان عرضه شده است، اما در نهایت فیس بوک آن را به عنوان مدلی جدید از کسب درآمد برای خود و شرکت ها تعریف کرده است.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید