masteradvertising

چهره قدیمی گوگل ادوردز تا انتهای سال جاری غیرفعال می شود

گوگل اعلام کرد که پیش از بازنشسته کردن چهره قدیمی گوگل ادوردز به بازاریابان در این خصوص، اعلام وضعیت خواهد کرد. گوگل دوشنبه گذشته به طور رسمی خبر بازنشسته شدن واسط کاربری قدیمی را اعلام کرد.

بل، گوگل رابط کاربری جدید را عرضه کرد که از آن به عنوان “تجربه جدید ادوردز” نام می برد، و در طول این یک سال نیز به طور مرتب به آن ابزارهای مختلف را اضافه نمود. در طول این زمان گوگل امکان استفاده از هر دو واسط کاربری را به کاربران خود می داد.

 

 

بر اساس گزارشات رسیده تمامی قابلیتها و گزارشات نسخه قدیمی به نسخه جدید منتقل نخواهد شد، اما لیست های بازاریابی مجدد برای تبلیغات مبتنی برجستجو و ستونهای مربوط به گوگل آنالیتیک اکنون در دسترس هستند.

رابط کاربری جدید گوگل به مذاق کاربرانی که مدتها با رابط قدیمی در ارتباط بوده اند، خیلی خوش نیامد. بر اساس گزارشات و کارهای مطالعاتی که گوگل انجام داده است، گوگل در حال به روز رسانی و ویژه سازی هر چه بیشتر ادوردز برای پاسخ دادن به نیازهای مصرف کنندگان می باشد. به نظر می رسد گوگل برنامه خود برای تغییر به رابط کاربری جدید را در انتهای اکتبر سال عملیاتی نماید. بر اساس اعلام گوگل، ایمیلی به تمامی کاربران در خصوص زمان این تغییر ارسال خواهد شد.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید