masteradvertising

معرفی چند اصطلاح در سئو (SEO) – بخش پانزدهم

(JavaScript (JS

زبان برنامه نویسی ای است که فعالیتهای دینامیک محتوا را روی وب سایت امکان پذیر می سازد. جاوا اسکریپت می تواند جستجو برای افزودن اطلاعات به بانک اطلاعاتی موتورهای جستجو را مشکل نمایدو همچنین زمان بارگذاری صفحات وب سایت را افزایش می دهد.

 

Keyword

کلمه، کلمات، و یا جملاتی که یک کارشناس حرفه ای حوزه سئو و یا یک بازاریاب برای هدفگیری جمعیتی خاص به منظور رتبه بهتر در نتایج جستجو مورد استفاده قرار می دهد. کلمات استفاده شده در وب سایت می توانند به موتورهای جستجو برای شناسائی ودسته بندی بهتر صفحات یک وب سایت کمک کند تا بتوانند در نتایج جستجوی کاربران برای آن کلیدواژه ها بهتر نمایش داده شوند. کلیدواژه ها معمولا نمایشگر عنوانها، ایده ها و یا سئوالات خواهند بود.

 

Keyword Cannibalization

مدلی از رقابت با خود است که زمانی اتفاق می افتد که چندین صفحه از یک وب سایت برای یک واژه مورد جستجو رتبه ای مشابه گرفته باشند. در نتیجه این اثر نرخ کلیک پائین تر و یا نرخ پائین تر تحقق اهداف وام می توانند از نتایج احتمالی باشند.

 

Keyword Density

به اینکه به طور معمول چه میزان یک کلمه یا جمله در محتوای یک وب سایت تکرار می شود، اطلاق می شود. در بهترین حالت، این بحث اثبات نشده دیگر نباید مهم باشد، حتی اگر در گذشته برای موتورهای جستجو مهم بوده باشد. هیچ درصد ایده آلی که به رتبه بهتر وب سایت منجر شود، وجود ندارد.

 

Keyword Research

پروسه پیدا کردن و جستجو برای عناوین مرتبط، موضوعات، و جملات و واژه های مرتبط، به همراه بررسی میزان جستجو برای این کلمات، میزان رقابت در جستجو برای این واژه ها، همگی مرحله جستجو برای کلیدواژه را شامل می شود. این جستجو توسط تعدادی ابزار رایگان و غیر رایگان انجام پذیر شده است.

 

Keyword Stuffing

به افزودن کلیدواژه های غیر مرتبط، یا تکرار کلیدواژه بیش از چیزی که ضرورت دارد به منظور بهبود رتبه در نتایج جستجو گفته می شود. این تکنیک اسپمی توسط استانداردهای گوگل به شدت نهی شده است.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید