masteradvertising

ابزاری که کمک می کند هدف گذاری کمپین ها به خوبی انجام شود

برای کمک به بازاریابان و آژانس های تبلیغاتی در دست آوردن سرنخهای تجاری بیشتر روی Pinterest، ابزار جدیدی معرفی کرد. این برنامه به منظور نیل به اهداف طولانی مدت طراحی شده است.

در این بروزرسانی، این شبکه جستجوی مبتنی بر تصاویر، سری تازه ای از ابزارها به بخش مدیریت تبلیغات Pinterest به منظور کمک به بازاریابان اضافه کرده است. این ابزار به طور خودکار به بازاریابان امکان جستجو و هدفگذاری بر اساس کلیدواژه ها را نیز ارائه می کند. ابزار جدید،Pinterest Interest Graph، به بازاریابان کمک می کند تا بتوانند به درک درستی از برخی واژه ها که منجر به توجه بیشتر کاربران می شود، برسند و بتوانند کاربران آن را با بیش از ۱۰۰ میلیارد Pins در هفته، بهتر دسته بندی و هدفگذاری نمایند.

با توجه به داده های Pinterest، تقریبا ۹۷ درصد از دو میلیارد جستجوی ماهیانه که بر روی Pinterest اتفاق می افتد را جستجوهای بدون برند پوشش می دهند. برخلاف جستجوهای سنتی، Pinterest به کاربرانش ابزاری برای برنامه ریزی می دهد تا آن چیزهائی را که می خواهند در دسترس داشته باشند و بصورت خودکار برایشان به نمایش درآید.

برخلاف مدلهای تبلیغات رایج مبتنی بر جستجو و هدفگذاری بر اساس علایق که در هر کمپین بعد از یک هفته می توان انتظار نتایجی مانند فروش را داشت، کمپین های Pinterest مدلهائی وقت گیر هستند که نیاز به زمان، برای قرار گرفتن در دسته بندی های مناسب دارند و در نتیجه مدت زمان بیشتری برای رسیدن به نتایج مورد نظر نیاز دارند، اما نتایج آنها در مجموع رضایت بخش است.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید