masteradvertising

معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش پنجم

معرفی هشت برنامه کاربردی که استفاده از اینستاگرام را جذاب تر می کنند

قسمت پنجم

 

ترکیب ویدیو و ترکیبی از تصاویر

PicPlayPost

پیک پلی پست برنامه ای عالی و رایگان برای ترکیب چند ویدیو و تصاویر با یکدیگر است. این برنامه برای هر دو سیستم عامل آندروئید و آی او اس قابل استفاده است.

بعد از نصب برنامه، “پروژه جدید” را لمس کنید و سپس “ایجاد یک کلاژ” را انتخاب کنید.

کلاسیک را برای رویه کلاژ انتخاب کنید. در گام بعدی، مربع کوچک زیر “انتخاب نسبتها” را لمس کنید و “عمودی” را که برای روایتهای اینستاگرام مناسب است، انتخاب کنید.

بعد از اینکه نسبتهای دلخواه را انتخاب کردید، رویه مورد نیاز کلاژ خود را انتخاب کنید. برای افزودن عکس یا ویدیو به قاب کلاژ خود، دکمه “+” را لمس کرده و متنی که می خواهید استفاده کنید را به برنامه وارد نمائید. سپس “تائید” را لمس کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

ابزارمدلهای مختلف و موسیقی را برای بهبود کلاژ خود امتحان کنید. اگر نرم افزار خود را به مدل پیشرفته آن که قابل خرید است ارتقا دهید، می توانید نام برند پیک پلی پست که روی تصویر شما در نسخه رایگان وجود دارد، را حذف نمائید. دکمه “پیش نمایش” را لمس کنید تا بتوانید پیش نمایش کلاژ خود را ببینید. اگر از آن راضی بودید دکمه “به اشتراک گذاری” را لمس کنید تا ویدیوی نهائی در بخش عکسهای دوربین ذخیره شود.

تهیه نمایش اسلاید ساده

پیک پلی پست همچنین می تواند برای تولید نمایش اسلاید قابل نمایش روی اینستاگرام مورد استفاده قرار گیرد. برای تولید اسلاید نمایش، پروژه جدیدی با لمس “ایجاد اسلاید نمایش” شروع کنید و بقیه مراحل را مشابه قبل ادامه دهید.

ویدیوهای خود را بعد از تولید با افزودن موسیقی یا متن جلوه ای بهتر بدهید.

 

پایان قسمت پنجم

 

مشاهده سایر بخش ها:

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید