masteradvertising

معرفی چند اصطلاح در سئو (SEO) – بخش بیست و یکم

PBN

مخففی است برای شبکه بلاگهای خصوصی.

 

Persona

تصویرسازی از شخصیتی که قرار است مخاطب ایده آل وب سایت باشد – سن و سال آنها، جنسیت، رفتارها، نیازها، آنچه برایشان تشویق کننده است، و اهدافشان – که همگی بر اساس داده های واقعی آماده سازی می شوند.

 

Personalization

زمانی است که موتورهای جستجو از تاریخچه جستجو، سابقه جتسجوی ذخیره دشه در مرورگرها، مکان جغرافیائی، و نحوه ارتباطات مجموعه ای از داده ها تهیه می کند که به کاربری خاص منجر می شود.

 

Piracy

موتورهای جستجو در تلاشند که رتبه وب ساتهائی را که از محتوای دارای حق کپی رایت استفاده می کنند تا حد امکان کاهش دهند. گوگل فیلتر جدیدی در سال ۲۰۱۲ معرفی کرد که بر اساس آن وب سایتهائی که به دلیل استفاده از محتوای کپی رایتی سایرین مورد اعتراض قرار گرفته اند را از نتایج جستجو خارج نماید.

 

Pogo-sticking

زمانیکه بعد از وارد کردن واژه های مورد جستجو، جستجو کننده مرتب بین نتایج جستجو و وب سایتهای حاصل از نتایج جستجو در رفت و آمد قرار می گیرد.

 

PPC (Pay Per Click)

مدلی از تبلیغات است که بازاریاب بر اساس میزان کلیک صورت گرفته از سمت کاربران می بایست هزینه پرداخت نماید. ترکیب PPC و SEO می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. استفاده همزمانی از این دو استراتژی می تواند به شما در استفاده هر چه بهتری از کلیدواژه ها کمک نماید.

 

QDF

مخفف سه کلمه به معنای استفاده از نتایج تازه تر است، زمانیکه یک موتور جستجو تصمیم می گیرد تا وب سایتهائی که به تازگی عرضه شده اند را در نتایج جستجو به نمایش بگذارد، به خصوص اگر واژه یا ترکیب واژه هائی بسیار مورد جستجو قرار گرفته باشد، مانند خبر، مراسم خاص یا مواردی از این دست که موتورهای جستجو مطالب بروزرسانی شده را ترجیح می دهند.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید