masteradvertising

معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش دوم

معرفی هشت برنامه کاربردی که استفاده از اینستاگرام را جذاب تر می کنند

قسمت دوم

PocketVideo

پاکت ویدیو نرم افزاری کامل برای ادیت ویدیو است که برای آندروئید و آی او اس به صورت رایگان در دسترس است.

بعد از نصب نرم افزار، علامت زرد رنگ + را برای شروع پروژه جدید لمس کنید. سپس می توانید به طور مثال پروژه ای را از اسنپ چت انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این نرم افزار پروژه ای برای اینستاگرام معرفی نمی کند، اما می توانید ویدیوی اسنپ چت را برای این منظور ادیت و سپس برای اینستاگرام استفاده کنید.

سپس علامت صورتی + قرار گرفته در پائین صفحه را برای انتقال محتوای مورد نظرتان لمس نمائید .

علامت دوربین را برای وارد کردن ویدیو لمس کنید یا دکمه “عکسها” را به منظور وارد کردن تصویر مورد نظر لمس نمائید. به محض اینکه محتوا را وارد نمودید، می توانید ببینید که جعبه ابزاری در اختیار شما قرار می گیرد. دکمه “متن” در نوار ابزار به منظور اضافه کردن متن را لمس نمائید.

سپس، دکمه “اضافه کن” را لمس کرده و طرح پیش فرض خود را انتخاب کنید. تعداد بسیار زیادی طرح پیش فرض برای انتخاب وجود دارد، تفریح اینجا شروع می شود!

بعد از انتخاب طرح پیش فرض دکمه “متن” را لمس کرده متن مورد نظر خود را اضافه نمائید. می توانید متن نوشته شده را به هر نقطه از تصویر بکشید و آنجا قرار دهید. همچنین می توانید فونت دلخواه خود را انتخاب کنید و رنگ بندی نوشته خود را تغییر دهید، اما در اغلب موارد مجبور می شوید به طرح پیشنهادی خود نرم افزار اکتفا کنید.

زمانیکه طراحی خود را انجام دادید، دکمه تأئید را برای ذخیره سازی تغییرات خود لمس نمائید. سپس دکمه “خاتمه” را برای اتمام کار و آماده شدن آن برای ارسال لمس نمائید.

 

پایان بخش دوم

 

مشاهده سایر بخش ها:

بخش اول

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید