masteradvertising

بروزرسانی جدید ابزار بررسی کلیدواژه های ادوردز با ظاهری جدی

مسیر کار در Keywords Planner جدید ساده تر و راحتتر به نظر می رسد. این تغییر ظاهری از اولین تب آن به سادگی مشخص است و می تواند نشان دهد که طرح جدید نگاهی به شکل ظاهری کل ادوردز داشته است. علی رغم اینکه نسخه قبلی تعداد زیادی لینک و انتخابهای متعدد داشت، نسخه جدید محدود به تنها دو انتخاب است.

 

 

یکی از تغییرات: بخش ایده کلیدواژه ها

نمودار ایده های کلیدواژه ها در Keywords Planner جدید حجم جستجوی احتمالی برای کلیدواژه ها را به نمایش می گذارد که مشابه نسخه قدیمی است، اما امکان دیدن ترافیک احتمالی بر روی موبایل نیز اضافه شده است. در نسخه قدیم، حجم جستجوی انجام شده بر روی موبایل تنها با انتخاب حجم جستجو برای موبایل قابل دسترس بود.

 

 

در مقایسه در نسخه جدید دیگر میزان نمایش یک تبلیغ در مقایسه با رقبا و پیش روهای بازار قابل دسترس نیست. برای حذف کلیدواژه های منفی و یا کلیدواژه هائی که در حال حاضر استفاده شده اند، کاربر کافیست بر روی دکمه فیلتر پائین چارت کلیک نماید.

دو شاخص در بخش ایده کلیدواژه ها وجود دارد. کاربران می توانند جایگاه نمایش خود در حالت ارگانیک نیز مشاهده کنند، البته اگر در حساب کاربری داده های کافی برای آن کلیدواژه خاص وجود داشته باشد. برای دیدن این داده ها لازم است که حساب کاربری Search Console به این حساب کاربری ادوردز لینک شده باشد.

 

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید