masteradvertising

فیس بوک راهکاری برای اندازه گیری کیفی تبلیغات ارائه کرد

برای اینکه بازاریابان بتوانند به راحتی کارآئی تبلیغات خود بر روی فیس بوک را اندازه گیری کنند، فیس بوک راهکار جدیدی برای رفع این مشکل ارائه کرده است که به بازاریابان این امکان را می دهد که در هر لحظه بتوانند کارآئی تبلیغات خود در شبکه های اجتماعی فیس بوک، اینستاگرام و شبکه مخاطبین، ارزیابی نمایند.

فیس بوک با همکاری شرکت نیلسون، یکی از معروف ترین شرکتهای حوزه بررسی و تحلیل دیتا، راهکاری با عنوان “تأثیرات تبلیغات بر برند” را ارائه کرده است که به بازاریابان این امکان را می دهد تا بتوانند بین پلتفورمهای مختلف شبکه های اجتماعی مقایسه ای در حوزه اثربخشی تبلیغات داشته باشند.

نیلسون قبلا تجربه مشابهی در حوزه ارزیابی کمپینهای تلویزیونی داشته است و توانسته بود نتایج خوبی بدست بیاورد. در این حوزه نیز شرکت با همکاری فیس بوک به حوزه شبکه های اجتماعی قدم گذاشته است و داده ها را به طور مستقل از فیس بوک عرضه خواهد کرد و این روند را تا زمان عرضه محصول نهائی خود فیس بوک ادامه می دهد.

این محصول که هم اکنون در آمریکا و انگلیس در دسترس بازاریابانی که از شبکه اجتماعی فیس بوک بهره می گیرند، قرار گرفته است، و پیش بینی می شود به زودی در استرالیا نیز آماده ارائه باشد.

غول شبکه های اجتماعی، در حال آماده سازی محصول اصلی دیگری است که توسط خود فیس بوک در حال آماده سازی تهیه خواهد شد و به نظر می رسد سرویسی مشابه محصول نیلسون با کارآئی بهتر خواهد بود و نتایج را از فیس بوک، اینستاگرام و شبکه مخاطبین خود جمع آوری و در اختیار بازاریابان قرار میدهد. به گفته فیس بوک این راهکار از اوایل ۲۰۱۸ برای بازاریابان قابل استفاده خواهد بود، و می تواند به صورت خودکار نیز اقدام به تهیه گزارشات مورد نظر بازاریابان بنماید.

1
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید