masteradvertising

معرفی چند اصطلاح در سئو (SEO) – بخش اول

Above the Fold

محتوائی که روی یک وب سایت قبل از جابجائی مخاطب روی صفحه، نمایش داده می شود. گوگل برای هر قالب صفحات وب، در سال ۲۰۱۲ الگوریتمی طراحی کرده است که به وب سایتهائی که تبلیغات متعددی با خود دارند، رتبه پائین تری می دهد.

 

Algorithm

برنامه کامپیوتری پیچیده ای که توسط موتورهای جستجو برای دسته بندی داده ها و ارائه پاسخهای مناسب در زمان جستجو، بکارگرقته می شود. موتورهای جستجو ترکیبی از چندین الگوریتم را برای رتبه بندی وب سایتها بر اساس نتایج جستجو، عوامل رتبه بندی، و نشانه های مشخصی، استفاده می کنند.

 

Algorithm Change

برخی از تغییرات الگوریتمی کاملا نامحسوس هستند. در هر حال، تأثیر تغییرات اساسی الگوریتمها به سرعت درک می شود، هر چند در برخی موارد هفته ها طول می کشد تا تأثیر این تغییرات درک شود. تغییرات الگوریتم معمولا به سه شکل طرح می شوند:

  • بروزرسانی الگوریتم: موتور جستجو برخی از شاخص های الگوریتم مورد استفاده را تغییر می دهد.
  • تازه کردن الگوریتم: موتور جستجو مجددا الگوریتمی را که قبلا استفاده می کرده است را با همان شاخصهای قبل بکار می گیرد.
  • الگوریتم جدید: موتور جستجو الگوریتم جدیدی را اضافه می کند تا کیفیت جستجو را بهبود بخشد. مانند نسخه های مختلف الگوریتمهای گوگل
0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید