masteradvertising

بروزرسانی جدید ادزمنیجر فیس بوک و پاور ادیتور

اکنون دیگر ادزمنیجر و پاور ادیتور فیس بوک یکی هستند. فیس بوک در اوایل این هفته خبر از تغییراتی در صورت ظاهری ادز منیجر داد، اکنون دیگر زمانیکه به ادز منیجر دسترسی داشته باشید، تمام قابلیتهای ایجاد کمپین و اصلاح آن را همانند آنچه در پاور ادیتور دردسترس بود، مشاهده خواهید کرد.

با توجه به اینکه تقریباً به طور متوسط روزانه ۵ میلیون بازاریاب، که اکثر آنها از شرکتهای کوچک و متوسط هستند، از فیس بوک برای ترویج محصولات و خدمات خود استفاده می کنند و قریب به ۸۵ درصد آنها سعی می کنند تا فیس بوک خود را از طریق موبایل مدیریت نمایند، این حرکت جدید فیس بوک، کارکردن با آن از طریق موبایل را راحتتر خواهد کرد.

در پست منتشره دراین خصوص همچنین اشاره شده است که “ما همچنان کاربرانی را که با پاور ادیتور بهتر و سریعتر کار می کنند را پشتیبانی خواهیم کرد، این به روزرسانی جدید تنها در جهت این بوده است که کاربرانی که از ادز منیجر استفاده می کنند نیز امکان استفاده از قابلیتهای پاور ادیتور را داشته باشند. هر کسی به طور طبیعی حق انتخاب کار کردن با یکی از این دو ابزار را خواهد داشت، تنها کافیست بر روی دکمه مربوطه کلیک نماید تا بتواند بین دو ابزار جابجا شود.”

فیس بوک همچنین توضیح می دهد که این تولید سریع تبلیغات به بازاریابان این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانند کمپین های خود را طراحی و پیاده سازی نمایند و در تمامی مراحل ایجاد کمپین راهنمائی ها و کمک فیس بوک در دسترس خواهد بود تا بازاریابان بتوانند به بهترین وجه ممکن از این ابزارها بهره لازم را ببرند.

 

 

 

ابزار پیش تولید موجود در پاور ادیتور نیز اکنون از طریق ادز منیجر دردسترس خواهد بود. همچنین برای گزارشات وضعیت رفتار بازار مورد انتخاب برای تبلیغات، نیز فیس بوک “در نسخه جدید ادز منیجر امکان مشاهده تمامی نمودارها و تاریخچه فعالیتها را درست همانند آنچه در پاور ادیتور در دسترس بوده است، عملیاتی کرده است. اکنون دیگر بازاریابان به سادگی می توانند تبلیغات خود را ایجاد، مدیریت و اصلاح نمایند.”

 

 

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید