masteradvertising

فیس بوک در حال تست ابزار جستجوی تصویردر بازار خود است

همانطور که همه می دانند، فیس بوک تقریباً تمامی قابلیت های اسنپ چت را کپی برداری کرده است تا از مهاجرت کاربرانش به این پلتفورم جلوگیری کند.

اما اسنپ چت تنها پلتفورم شبکه های اجتماعی نیست که فیس بوک اقدام به کپی برداری کرده است. در کنار ابزارهای مشابه اسنپ چت، فیس بوک ابزارهائی از پلتفورم هائی مانند لینکدین، اسلک، هُسپارتی، و مانند اینها کپی کرده است، در حقیقت فیس بوک ظرفیت و داده های بیشتری در مقام مقایسه به سایر پلتفورم ها در اختیار دارد و با استفاده از آن ها به سادگی می تواند هر تکنولوژی دیگری را به چالش بکشد.

قابلیت جدید که فیس بوک اضافه کرده است، کپی برداری از پین تِرِست است.

 

 

فیس بوک در حال تست ابزاری است که به کاربرانش این امکان را می دهد تا موضوعاتی را در بازار فیس بوک بر اساس تصاویر جستجو نمایند.

پین تِرِست این ابزار خود را در فوریه به بازار عرضه کرده بود، که به کاربرانش این امکان را می داد که از هر چه که می خواهند عکس بگیرند و بر آن اساس لیستی از پین های مشابه را لیست کنند. این امکان به سرعت بین استفاده کنندگان پین تِرِست فراگیر شد، تنها بین آوریل تا مِی تعداد کاربرانش سه برابر شده اند، و تعداد جستجوی بر اساس تصاویر آن نیز به طور عمومی ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد.

به نظر می رسد، فیس بوک این توسعه را به خوبی دریافته است، و می داند که نسل بعد جستجو می تواند بر اساس تصاویر باشد. شاید تست کردن این ابزار در بازار فیس بوک، روشی آسانتر و امن تر برای فیس بوک باشد تا بتواند این جستجوی تمام تصویری را با بهترین کیفیت عرضه نماید.

بر اساس شواهد، فیس بوک تکنولوژی تشخیص بر اساس تصویر خود را نیز همزمان تست می کند. تعجبی ندارد اگر شما تا کنون این ابزار را تست هم کرده باشید، که می تواند چهره ها را در تصاویر مختلف تشخیص دهد، اما این تنها کارکرد آن نیست، فیس بوک در حال توسعه تکنولوژی تصویری خود است که نه تنها می تواند تصویر خاصی را در قاب خاصی نمایش دهد، بلکه می تواند در حال حرکت نیز این شناسائی را انجام دهد.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید