اطلاعات تکمیلی و دقیقتر در خصوص تعیین نرخ هر کلیک
اطلاعات تکمیلی و دقیقتر در خصوص تعیین نرخ هر کلیک و داده های مربوط به مشاهده تبلیغات
گوگل ادوردز (Google AdWords) در اکانت توئیتر خود اعلام کرد که از این به بعد اطلاعات مربوط به تعیین نرخ هر کلیک و نیز اطلاعات مربوط به چگونگی مشاهده و نمایش تبلیغات را به جای بروزرسانی روزانه، چندین بار در روز بروزرسانی خواهد کرد.
گوگل در این توئیت خود نوشته است “تعیین نرخ دقیق تر هر کلیک و اطلاعات مربوط به نمایش و مشاهده تبلیغات چندین بار در روز بروزرسانی خواهد شد، این کمک می کند تا بازاریابان فرصتهای مربوط به این حوزه را برای بهبود جایگاه تبلیغات خود از دست ندهند.