masteradvertising

گوگل آنالیتیک برای فایر بیس بیشتر شبیه آنالیتیک است.

گوگل آنالیتیک برای فایربیس: قیافه ای جدید و کارکردهای جدید

 

اگر شما از گوگل آنالیتیک برای فایربیس به منظور اندازه گیری موفقیتهای برنامه های کاربردیتان استفاده می کنید، با موردی آشنا مواجه شده اید: قیافه ای جدید که خیلی شبیه به گوگل آنالیتیک شده است. این بخشهای جدید تغییراتی است که نشان دهنده تغییراتی است که ابتدای امسال در گوگل آنالیتیک دیده ایم. همچنین گزارشاتی جدید و کارتهای اطلاعاتی جدید که ویژه سازی گوگل آنالیتیک برای استفاده بهتر آن در فایربیس است و داشبورد بهتری در اختیار کاربر قرار میدهد.

 

  • داده های در لحظه

گوگل به کاربران خود اطلاعات در لحظه بیشتری می دهد و از طریق گوگل آنالیتیک مخصوص فایربیس داده های مفیدی برای درک چگونگی عملکرد برنامه ها در اختیار کاربر قرار می دهند.

در بررسی داشبورد گوگل آنالیتیک برای فایربیس، اکنون دیگر می توان کارتهای داده های در لحظه را که بیشتر شبیه صفحه اصلی گوگل آنالیتیک هستند، مشاهده کرد. داده هائی مانند تعداد کاربرانی که به صورت برخط در حال استفاده از نرم افزار در طول سی دقیقه گذشته را می توان مشاهده کرد. همچنین امکان مشاهده تعداد اهداف محقق شده بر اساس تعداد کسانی که به برنامه مربوطه وارد می شوند را نیز بررسی کرد. می توانید این اهداف را برای ردگیری کارکردهائی که بیشتر برای شما اهمیت دارند، ویژه سازی نمائید.

گوگل آنالیتیک برای فایربیس کارت جدیدی را فراهم آورده است که گزارشات داده های عدم کار نرم افزار در لحظه را نیز ارائه می کند. این گزارش درصدی را نشان می دهد از کاربرانی که برنامه آنها در حال کار کردی بدون اشکال است، در نتیجه این می تواند میزان پایداری نرم افزار شما را نشان دهد.

 

  • آخرین بروزرسانی

آخرین بروزرسانی این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید میزان پایداری برنامه های خود را بررسی نمائید. این گزارش همچنین شامل اطلاعاتی است که نشان می دهد چه درصدی از افراد آخرین نسخه های نرم افزار شما را مورد استفاده قرار میدهند و چه درصدی در استفاده از نرم افزار در آخرین سی دقیقه این گزارش موفق و ناموفق بوده اند. امکان دیگری که در اختیار قرار می دهد، این است که میزان تعامل کاربر با نرم افزار شما را نشان می دهد.

 

  • تجزیه و تحلیلی ارزشمند

این بروزرسانی خیلی با گوگل آنالیتیک همسو و هم جهت است، اما یک بحث تغییری نداشته است: کاربر گوگل آنالیتیک برای فایربیس همچنان محور فعالیتش حول محور نرم افزارهای تولیدی است و تجزیه و تحلیلها بر اساس سیستم عامل های آندروئید و آی او اس است. مهندسین گوگل با برنامه نویسها کار می کنند تا قابلیتهای بیشتری در ماههای آتی به آنالیتیک برای فایربیس اضافه نمایند.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید