masteradvertising

۶ عامل تأثیرگذار در استراتژی استفاده از شبکه های اجتماعی

داشتن یک طرح استراتژیک برای استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی بخشی انکار ناپذیر از کسب و کارهای مدرن است. بطور خلاصه این استراتژی انتخابی شماست که تعیین می کند کسب و کار شما چطور وبرای چه اهدافی از شبکه های اجتماعی استفاده کند – و این می تواند شامل انتخاب شبکه اجتماعی و تعیین شاخصهای قابل اندازه گیری برای درک درست میزان موفقیت فعالیت در آن شبکه اجتماعی، باشد.

شاید با خود فکر کنید آنچه در شبکه های اجتماعی انجام می دهید برای شما کاملا موثر عمل کرده است و نیازی به هیچ بروزرسانی یا تغییر در آن احساس نمی کنید. اما شبکه های اجتماعی بسرعت در حال تغییر هستند، در نتیجه شما نیز همیشه باید متناسب با آن تغییرات در حال بروزرسانی باشید

 

در اینجا به شش عنصری که می توانند در استراتژی های انتخابی شما نقش مهمی بازی کنند را بیان می کنیم:

  • یک بات مسنجر به صفحه فیس بوک خود اضافه کنید
  • به تصویر ورودی صفحه فیس بوک خودتان ویدیو اضافه کنید
  • از ویدیو در پستهای مختلف خود بیشتر استفاده کنید و حتی می توانید پخش زنده ویدیو را نیز مد نظر داشته باشید
  • روی تبلیغات مناسب و هدفدار شبکه های اجتماعی برنامه ریزی کنید
  • از روایتهای اینستاگرام و فیس بوک برای بیان اتفاقات و رویدادهای کسب و کار خود بهره بگیرید
  • محتوای استفاده شده خود را بطور مرتب بازبینی کنید تا اهداف کسب و کارتان را متناسب با تغییرات شبکه های اجتماعی و محیط اطرافتان پوشش دهند

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، شبکه های اجتماعی در حال تغییر مداوم هستند و همیشه ابزارها و محتواهائی وجود دارند که می توانند به شما در بهبود نتایج شما کمک نمایند.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید