masteradvertising

فیس بوک ابزار ساده ای برای رأی گیری ارائه کرد

فیس بوک ابزار ساده ای برای رأی گیری با قابلیت پشتیبانی از فایلهای GIF ارائه کرده است

فیس بوک ابزار جدیدی به صفحات و حسابهای کاربری اضافه کرده است که به کاربران اجازه می دهد تا نظرسنجی های ساده ای را اجرا کنند و حتی می توانند به آنها فایلهای GIF نیز اضافه نمایند.

این نظرسنجی ها شامل یک سئوال با دو گزینه برای پاسخ می باشد، خیلی شبیه به چیزی که اینستاگرام اخیراً معرفی کرده بود. برای ایجاد یک نظرسنجی، ابتدا یک وضعیت جدید ایجاد کنید و سپس با آمدن به انتهای صفحه می توانید دکمه مربوط به نظرسنجی را پیدا کنید.

سپس چندین دریچه برای وارد کردن متن در اختیار شما قرار میگیرد که می توانید سئوال خود و در گزینه مربوط به پاسخ را وارد کنید. برای ایجاد نظرسنجی که به صورت کاملاً متنی باشد، کارکردی مناسب دارد، اما اگر بخواهید تغییراتی در آن بدهید، دیگر نیاز دارید فایل GIF به آن اضافه کنید تا کارکرد مورد نظرتان را پوشش دهد.

زمان نظرسنجی را نیز می توانید ویژه سازی نمائید که انتخابهای یک روز، یک هفته، هرگز، و اتنخابی در اختیار شما قرار میگرد. این اولین بار است که نظرسنجی با کمک GIF در کنار تستهائی ساده، برای صفحات عملی می شود. و این اولین باری است که یک حساب کاربری شخصی می تواند یک نظرسنجی ایجاد کند.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید