masteradvertising

جایگزینی بخش پیشنهادات خودکار گوگل ادوردز

اوایل امسال گوگل نسخه بتا از بخشی از ادوردز را شروع کرد که وظیفه آن در حقیقت تولید خودکار تبلیغات در حجم کوچک بود. عدم امکان کنترل روی نسخه تست بازخورد مناسبی از سمت کاربران نداشت. حال گوگل نسخه دیگری را بکار می گیرد، نسخه ای با پاره ای تغییرات به منظور پوشش دادن نگرانی های بازاریابان.

تعداد محدودی از بازاریابان در آمریکا و انگلیس، در مورد این نسخه بتا ایمیلهائی دریافت کرده اند. مانند نسخه قبلی، عوامل مختلفی برای تولید این تبلیغات در نظر گرفته می شود، عواملی مانند تعریف مشخص محتوای تبلیغ مورد استفاده، استفاده از محتوای تبلیغات بکار گرفته شده قبلی، استفاده از توسعه دهنده های تبلیغات، و همچنین انتخاب صفحات وب هدفی که بهترین کارآئی را در تبلیغات قبلی نشان داده اند.

مواردی که دراین نسخه تغییر کرده است:

اطلاع رسانی های بیشتر: بازاریابانی که در این برنامه شرکت می کنند اطلاعات بیشتری با هر تغییری که در هر تبلیغ داده می شود، از طریق گوگل ادوردز و ایمیل دریافت می کنند.

دوره های بازبینی: دوره چهارده روزه ای برای هر بار بازبینی وجود دارد که بازاریابان می توانند تبلیغات را قبل از اینکه به صورت برخط نمایش داده شوند، بررسی کنند. در دوره بازبینی، بازاریابان می توانند این تبلیغات را اصلاح، متوقف، یا تأئید کنند. همچنین این امکان پیش بینی شده است که این اصلاحات هر زمانی امکانپذیر باشند.

سخنگوی گوگل می گوید “ما همیشه با دقت به مشتریان خود گوش می دهیم. ما نگرانی های مشتریان خود در طول تست اولیه با دقت دنبال کرده ایم و تمامی به روزرسانی های بر اساس پوشش دادن نیازهای مشتریان طراحی شده است.”

گوگل پیشنهاد می کند، به هر تبلیغ فرصت کافی داده شود تا بتواند درک درستی از سابقه حساب کاربری و نوع کسب و کار مشتری نهائی، پیدا کند و به طور خودکار اصلاحات را اعمال کند، سپس بازاریابان دست به اصلاحات احتمالی بزنند.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید