masteradvertising

سه باید و سه نباید در مدیریت ادوردز

بطور عمومی اقبال به تبلیغات مبتنی بر کلیک (PPC) مناسب است و تقریبا ۸۴ درصد از مشتریان این مدل تبلیغات از نتایج آنها راضی هستند.

بودجه ها به طور سرسام آوری در حال افزایش هستند و تنها یک دلیل موجه برای آن وجود دارد: مشتریان بیشتری در مقایسه با گذشته در حال استفاده از مدلهای تبیلغات مبتنی بر کلیک هستند.

شاید اکنون زمان مناسبی برای پیشی گرفتن بر رقبا باشد، اما همیشه باید محتاط بود.

 

بایدها در مدیریت تبلیغات ادوردز:

  1. با استفاده از کلمات منفی، کیفیت تبیلغات خود را بهبود بخشید
  2. از استراتژیهای اتوماتیک ادوردز برای صرفه جوئی در زمان، بجا استفاده کنید.
  3. بر شاخصهائی تکیه کنید که در نهایت نتایج مد نظر مشتری شما را به همراه داشته باشد.

 

نبایدها در مدیریت تبلیغات ادوردز:

  1. شاخصهائی که نشان دهنده کیفیت تحقق اهداف شما نیستند را ملاک قرار ندهید (بطور مثال CTR می تواند شاخصی برای میزان اثرگذاری محتوای نوشتاری تبلیغ شما باشد، اما این به آن معنی نیست که چون تبلیغ شما توانسته مخاطب را به کلیک برروی آن ترغیب کند، حتما تبلیغی بوده که نرخ بالای تبدیل سرنخ به مشتری را داشته است).
  2. در دام تستهای مختلف برای تشخیص بهترینها نیفتید.
  3. از اینکه کمپین شما اکنون بخوبی در حال نتیجه دادن است، به نقطه ای که دیگر نیازی به مرور و کنترل کمپین خود ندارید، نرسید.

 

زمانیکه مدیریت کمپینهای ادوردز با شماست، تعداد اتفاقاتی که برای آن حساب کاربری می تواند بیفتد قابل شمارش نیست. اما آنچه اهمیت دارد، استفاده بهینه از بودجه ای است که در اختیار شماست تا نتایج مورد قبول مشتری شما حاصل شود.

یادتان باشد که تاکتیکها، حرکتهای رقبا در بازار، و بهترین مدلهای رفتاری در دنیای دیجیتال به سرعت برق و باد تغییر می کنند.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید