masteradvertising

ابزار تبلیغاتی جدید فیس بوک، داینامیک کرییتیو

هفته گذشته فیس بوک خبر از ارائه ابزار جدیدی به نام داینامیک کرییتیو داد.

این ابزار قبلاً تنها از طریق پاور ادیتور قابل دسترسی بود، این ابزار قدرتمند اکنون با به روزرسانی جدید فیس بوک و ادغام پاور ادیتور و ادزمنیجر قابل دسترسی است.

مبلغین هر روزه روی فیس بوک در حال تست کارکردهای مختلف برای بهبود حداکثری تبلیغات خود هستند. اکنون ابزار جدید فیس بوک این فرآیند را بهبود بخشیده و اطلاعات با ارزش بیشتری در اختیار بازاریابان قرار میدهد که نه تنها صرفه جوئی در زمان که بهبود در کیفیت کار را به همراه خواهد داشت.

این ابزار، آنچنان که فیس بوک در وبلاگ خود اشاره کرده است “بهترین ترکیب را از مجموعه تصاویر و محتوای شما را در اختیار شما قرار خواهد داد.”

بازاریابان می توانند بیش از ۳۰ نمونه مختلف از ترکیب تبلیغات (تصاویر، ویدیو، عناوین، شرح، و غیره) را به این ابزار وارد نمایند. فیس بوک سپس بطور خودکار ترکیبات مختلفی از این داده ها را تست خواهد کرد و با توجه به جامعه مخاطب انتخابی کمپین را به بهترین وجه بهینه خواهد کرد.

بطور مثال، شما می توانید سه تصویر مختلف، ۴ تیتر متفاوت، دودستور عملکرد را به این ابزار بدهید و سپس فیس بوک به طور خودکار این ترکیب را برای بیست و چهار ساعت تست می کند تا زمانیکه بتواند به ترکیبی برنده بر اساس اهداف کمپین شما دست پیدا کند.

سرنخها، نصب برنامه های کاربردی، و ترافیک در حال حاضر تنها اهدافی هستند که توسط این ابزار پشتیبانی می شوند.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید