masteradvertising

استفاده برندها از افراد تأثیرگذار برای معرفی در اینستاگرام

همکاری با آدم های مشهور به سرعت در فضای اینستاگرام در حال توسعه است بطوریکه تقریبا هفتاد درصد برندها به صورت های مختلف از همکاری تا ساختن فیلم های تبلیغاتی با حضور افراد معروف، به نحوی در ارتباط با این افراد در حال فعالیت هستند.

در صنایع خرده فروشی، تأثیر افراد مشهور بیش از هر بخش دیگری است. صنایعی که در دسته صنعت های لوکس دسته بندی می شوند تقریبا در ۹۰ درصد و صنایع مربوط به زیبایی در حضور خود در فضای اینستاگرام از افراد مشهور کمک گرفته اند. در بخشی که کمترین استفاده را داشته اند، صنایعی مانند صنایع الکتریکی با درصدی معادل ۱۶ تا ۲۵ درصد، جای می گیرند.

طرفداران این افراد، ارتباطی پایدار با محصولات برند پیدا می کنند مطالعات نشان داده است که حدود ۸ درصد آن ها مشتریانی وفادار به برند خواهند بود. اما یادمان باشد که افراد معروف در فضای اینستاگرام همگی در یک دسته قرار نمی گیرند، گروهی که حضور خود در فضای اینستاگرام را تبدیل به فضایی کرده اند که از آن برای بیان عقاید و نظرات خود نسبت به وقایع مختلف استفاده می کنند، خیلی بیشتر از بازیگران معروفی که تنها به انتشار عکس ها و کارهای خود پرداخته اند، در این فضا تأثیر گذار خواهند بود، بنابراین این حضور تنها به بازیگران و این دسته افراد خلاصه نمی شود.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید