masteradvertising

آخرین نسخه بروزرسانی تبلیغات مبتنی بر متن

اگر تا کنون از آخرین تغییرات گوگل ادوردز نشنیده اید، در اینجا به آن خواهیم پرداخت. این فرم جدید از تبلیغات در مرحله تست است و تنها برای تعداد محدود حساب کاربری قابل استفاده شده است.

 

این تغییر به چه معناست

تبلیغات پاسخگوی مبتنی بر جستج به گوگل اجازه می دهد تا به صورت پویا ترکیب تیترها و توضیح تبلیغ را تغییر می دهد و آنها را بر اساس نتایج تبلیغات مورد استفاده قرار می دهد تا بهترین نتیجه را بوجود آورند. این تبلیغات در محلی مشابه قبل مانند تبلیغات متنی توسعه یافته نمایش داده می شود، هرچند به نظر می رسد این مدل تبلیغ دارای سه تیتر (Headline) باشد.

بازاریابان می توانند تا ۱۵ تیتر مختلف و چهار توضیح متنی را به گوگل دهند تا با بازی با آنها گوگل به بهترین الگوی بازی دست یابد. گوگل به بازاریابان این امکان را می دهد تا تیتر دلخواه خود و جایگاه آن را انتخاب نمایند (Pinned). این امکان به بازاریابان این توان را می دهد که کنترلی روی نحوه پیامرسانی خود داشته باشد.

محدودیت کارکترها یکبار قبلا بروزرسانی شده بود و به نظر می رسد در این مدل جدید نیز بروزرسانی شده است. محدودیت هر تیتر به همان سی کاراکتر محدود خواهد ماند. توضیح متنی تبلیغ به نود کاراکتر محدود خواهد ماند. اما یادمان باشد که در این مدل تبلیغات سه تیتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تأثیرات

تبلیغ پاسخگوی ادوردز می تواند قدم بعدی گوگل به سمت ماشین بزرگ AI خود باشد. این فرم جدید تبلیغ به توسعه machine learning منجر خواهد شد و خبر از تمرکز بیشتر گوگل بر این تکنولوژی می دهد.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید