masteradvertising

پنج به روزرسانی جدید فیس بوک در طول هفته گذشته

فیس بوک انگار هیچ وقت بیکار نیست، یا بهتر است بگوئیم بخش برنامه نویسی و تولید آن هیچ وقت نمی خوابد. در حقیقت سرعت این تغییرات آن قدر زیاد است که شاید نسخه فیس بوکی که شما الان می بینید با نسخه ای که من می بینم متفاوت باشد، در هر منطقه جغرافیائی، درهر منطقه که رفتار کاربران متفاوت است، و متناسب با تمامی کارکردهائی که می تواند یک نسخه فیس بوک ویژه سازی شده باشد، فیس بوک سعی دارد نسخه خاص کاربران خودش را ارائه نماید.

تقریباً غیرممکن است که تمامی تغییرات فیس بوک را در لحظه دنبال کرد، اما می توان هر از چندی به تغییرات نگاهی داشت و از قابلیتهای جدید بهره لازم را گرفت. هر چند آنچه در اینجا ما به عنوان لیستی از تغییرات هفته گذشته فیس بوک می آوریم، اما به طور قطع اینها تمامی تغییرات فیس بوک نیستند، اینها مواردی است که ما فکر می کنیم می توانند به شما در بدست آوردن نتایج دلخواه کمک کنند.

 

  • شاخص زمان بندی

هر چه فیس بوک بیشتر به سمت ویدیو حرکت می کند، سعی می کنند ابزارهای جدیدتری را به خدمت بگیرند تا تجربه مشاهده ویدیو روی فیس بوک بهبود پیدا کند. آخرین تستی که انجام داده اند، شاخصی را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید تشخیص بدهید به چه میزان ویدیوهای خاص یا پستهای خاصی را دیده اید و آنها را لیست کرده اید، در نتیجه این امکان برای شما فراهم می شود که هر زمانی که خواستید به آن پست یا ویدیو برگردید و آنرا مجدداً ببینید یا اگر تمام آن را مشاهده نکرده اید، آن را تمام کنید.

 

 

  • بخش رویدادهای جدید

فیس بوک بخش جدیدی به نوار ابزار خود اضافه کرده است که در آن کاربران می توانند رویدادهای جدید را مشاهده نمایند.

 

 

این بخش بیشتر برای بازاریابان جالب توجه است، فیس بوک اخیراً بخش تازه ای را به نوار آبشاری بخش تبلیغات خود اضافه کرده است که این امکان را در بخش مدیریت صفحات فیس بوک به کاربر می دهد که نسبت به ایجاد تبلیغاتی مشابه آنچه قبلا استفاده کرده بوده است، اقدام نماید.

 

 

  • شاخص گذاری مخاطبان

در این بخش پتانسیل بسیار زیادی نهفته است، برخی کاربران فیس بوک می توانند این شاخص جدید را برای ویدیوهای خود ببینند که نشان می دهد در چه بخشی از ویدیو کابران ارتباط خود را با ویدیو قطع کرده اند.

 

 

  • تعویق

و آخرین بخش از گزارش تغییرات این هفته فیس بوک ابزار “تعویق” برای جدا شدن از صفحاتی است که به نظر خسته کننده می آیند.

 

 

این بخش شبیه همان بخش “مدتی استراحت کن” است که فیس بوک اواخر ۲۰۱۵ به قابلیتهایش اضافه کرده بود و به کاربران این امکان را می داد تا با استفاده از این دکمه به طور موقت فعالیت دوستانی، صفحاتی یا گروههائی را برای ۲۴ ساعت، ۷ روز یا ۳۰ روز دنبال نکنید.

 

 

همه دوستان یا صفحاتی را در شبکه ارتباطات خود دارند که به هر دلیلی می خواهند برای مدتی آنها را در دسترس نداشته باشند و از آنها خبری نشنوند، اما نمی خواهند ارتباط خود را به صورت دائمی از دست بدهند، “تعویق” ابزاری را در اختیار آنها قرار می دهد که همه چیز را تحت کنترل داشته باشند و در نتیجه بتوانند بهتر زمان و فضای کاری خود را بدون هیچ استرسی مدیریت کنند.

1
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید