۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش چهاردهم از گزارش اهداف محقق شده با کمک سایر کانالها برای اطمینان از انتخاب درست کلمات منفی استفاده کنید آیا تا به حال شده است که هنگام بررسی واژه های جستجو شده توسط کاربران، به واژه هائی برخورد کنید که به نظرتان باید آنها را به کلمات منفی کمپین خود اضافه کنید، اما در […]
همچنان فاصله زیادی از امکان ارسال ویدیوی زنده یا تصاویر در لحظه ماهواره ای روی نقشه گوگل داریم، اما گوگل برای اولین بار ویدیو را برای بخشهائی از نقشه های خود معرفی کرده است. کاربرانی که بخشی از شبکه راهنمایان محلی گوگل هستند میتوانند ویدیوهای ده ثانیه ای به صورت در لحظه به نقشه گوگل […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دوم ۲) وارد کردن شاخصهای گوگل آنالیتیک به گوگل ادوردز داشبورد گوگل ادوردز امکان خوبی برای دیدن اینکه چه بخشهائی از کمپین PPC شما خوب پیش می رود و چه بخشهائی نیاز به اصلاح دارد را در اختیار شما قرار می دهد. حتی زمانیکه تعداد اهداف محقق شده شما زیاد باشد نیز در […]
ابزاری که کمک می کند هدف گذاری کمپین ها به خوبی انجام شود
برای کمک به بازاریابان و آژانس های تبلیغاتی در دست آوردن سرنخهای تجاری بیشتر روی Pinterest، ابزار جدیدی معرفی کرد. این برنامه به منظور نیل به اهداف طولانی مدت طراحی شده است. در این بروزرسانی، این شبکه جستجوی مبتنی بر تصاویر، سری تازه ای از ابزارها به بخش مدیریت تبلیغات Pinterest به منظور کمک به […]
استفاده برندها از افراد تأثیرگذار برای معرفی در اینستاگرام
همکاری با آدم های مشهور به سرعت در فضای اینستاگرام در حال توسعه است بطوریکه تقریبا هفتاد درصد برندها به صورت های مختلف از همکاری تا ساختن فیلم های تبلیغاتی با حضور افراد معروف، به نحوی در ارتباط با این افراد در حال فعالیت هستند. در صنایع خرده فروشی، تأثیر افراد مشهور بیش از هر […]