انتظار می رود بازار بازاریابی دیجیتال تا انتهای بهمن ماه ۳۳ درصد افزایش یابد. میزان سرمایه گذاری روی تبلیغات ویدیوئی، رشد بسیار زیادی نشان می دهد به نظر می رسد در حدود ۱۹ درصد از بودجه مارکتینگ سازمان ها را تشکیل دهد. حرکت به سمت تبلیغات ویدیوئی با توجه به توان برقراری ارتباط بالاتر و […]
روشهای استفاده حداکثری از بودجه گوگل ادرودز (Google AdWords)
پلتفورم گوگل ادوردز با داشتن بزرگترین شبکه وب سایتها، یکی از رایج ترین روشهائی است که می توان برای تبلیغات آنلاین استفاده کرد. موانع استفاده از این زیرساخت خیلی کم است، هزینه های آن قابل مدیریت است، و امکان نمایش در جایگاههای مختلف به این معنی است که تبلیغ شما خلاصه جائی می تواند برای […]
سئو می تواند به یک استارت آپ در موفقیتش برای رسیدن به اهداف کسب و کار خود یاری دهد. یکی از معمول ترین چالش های پیش روی اکثر استارت آپ ها یافتن منابع کافی برای مدیریت کردن کارکردهای مختلفی است که می توانند کسب و کار آنها را به سطح بالاتری برسانند. در اکثر مواقع […]
توصیه هائی در مدیریت روابط با مشتریان کمپینهای PPC
فارغ از اینکه به چه دلیل مدیریت کمپینهای PPC یک مشتری بر عهده شماست، مهم است که بتوانید مشتری خود را در شرایط حیاتی مدیریت نمائید. صنعت سریع التغییر PPC ما به طور طبیعی مجبوریم آخرین تغییرات این صنعت را با دقت دنبال کنیم و جدیدترین تکنولوژی های روز بیاموزیم، اما از سمت دیگر نمی […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دوم ۲) وارد کردن شاخصهای گوگل آنالیتیک به گوگل ادوردز داشبورد گوگل ادوردز امکان خوبی برای دیدن اینکه چه بخشهائی از کمپین PPC شما خوب پیش می رود و چه بخشهائی نیاز به اصلاح دارد را در اختیار شما قرار می دهد. حتی زمانیکه تعداد اهداف محقق شده شما زیاد باشد نیز در […]