masteradvertising

شناخت الگوریتمهای گوگل نقش مهمی را در بهبود سئو بازی می کند.

نسخه های به روزرسانی شده الگوریتم های جستجوی گوگل

آیا شما برای سئو در سال جدید میلادی برنامه ای مشخص دارید؟ شاید بهتر باشد، قبل از هر برنامه ریزی اجرائی درک درستی از الگوریتمهای مورد استفاده گوگل برای رتبه بندی وب سایتها داشته باشید.

آخرین به روزرسانی نسخه پانداست، پاندا باهوش است. او اعتقاد دارد که شما باید رتبه واقعی خود را داشته باشید. پاندا از محتوای تکراری روی وب سایتها خوشش نمی آید. و نکته جالب اینکه خیلی خودتان را با کلیدواژه ها سرگرم نکنید، اگر مخاطبان شما محتوای تولیدی شما را دوست نداشته باشند، کلیدواژه های شما برای پاندا خیلی پیچیده جلوه می کند!

 

پنگوئن، یعنی همه زندگی جشن و پایکوبی است. پنگوئن معتقد است شما باید هر چه بیشتر به وب سایت دوستان با ارزشتان لینک داشته باشید. شما نمی توانید این دوستی را بخرید، چراکه پنگوئن از اسپم ها و لینکهای تقلبی متنفر است.

 

دزد دریائی که دزد نیست! اگر شما خودتان را اسیر دستان وب سایتهائی کنید که محتوای آنها مشکل آفرین بوده است، شما خود را بدردسر انداخته اید. در عین حال از وب سایتهائی که قوانین دست و پاگیر کپی رایت را دارند، دوری کنید.

 

مرغ مگس خوار، مرغی حساس است. او به خوبی معنی پنهان پشت جستجو را می فهمد. او به دنبال محتوا بیشتر از خود کلیدواژه ها می گردد، این یعنی او یک ربات نیست، بلکه یک جستجوگر باهوش است.

 

کبوتر، حیوانی اهلی است. او همه چیز را در محدوده زندگی خود می بیند، بنابراین بهتر است روی نقشه گوگل وجود داشته باشید. او همه چیز را ساده و شفاف دوست دارد. سعی کنید آدرس و مشخصات کاملا واضحی از خود ارائه کنید.

 

نسخه انطباق پذیر موبایل، به روزرسانی ساده است. او این اطمینان را ایجاد می کند که زمانیکه از موبایل برای جستجو استفاده می کنید، تنها وب سایتهائی که نسخه موبایل دارند، در جستجوی شما نمایش داده شوند. اگر می خواهید برای جستجوی روی موبایل رتبه مناسبی داشته باشید، وب سایت پاسخگوئی طراحی کنید.

 

مغز رتبه بندی، همان استفاده از هوش مصنوعی است. او می آموزد که چه محتوائی مناسب بوده است و چه محتوائی ارزش کمتری داشته است. این یعنی اینکه باید تا می توانید روی کم کردن Bounce Rate خود کوشش کنید و مدت زمان هر بازدید را اقزایش دهید تا بتوانید این مغز حساس را تحت تاثیر قرار دهید.

 

پوسوم، این حیوان استرالیائی، بر تمامی کارکردهای کسب و کار شما در فضای آنلاین احاطه دارد. او می داند شما کجا هستید، در نتیجه پاسخهای جستجو را بر اساس موقعیت جغرافیائی شما ارائه می کند. کار خاصی در مورد این الگوریتم نمی توانید انجام دهید. نزدیکترین کسب و کارها بهترین رتبه را دریافت می کنند.

 

فِرِد، به اندازه کافی باهوش است. او به خوبی می فهمد که شما سعی دارید چیزی به او بفروشید یا خیر. فِرِد رتبه محتوائی را که تعداد زیادی لینک با خود دارد و تبلیغات زیادی را ارائه می کند، کاهش می دهد. اگر محتوای ارزشمندی برای وب سایت خود ارائه نمائید اوضاع خوب است.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید