توئیتردر حال کار روی مدل ثبت نام برای تبلیغات کسب و کارهاست
شبکه اجتماعیتوئیتر یکی از زیرساختهائی است که بطور بسیار وسیع در حال استفاده است. داشتن ۳۳۰ میلیون کاربر فعال تا ابتدای اکتبر ۲۰۱۷، نشان از رشد این کمپانی از زمان شروع به کار آن در سال ۲۰۰۶ است. سرویسی که بر اساس ایده ارسال پیغامهای تلفن همراه شکل گرفته است، امروزه به عنوان یکی […]
توئیتر امکان ارسال طوفانی از توئیتهای دنبال هم را فراهم کرد
توئیتر ابزاری را اضافه کرده است که امکان تولید و انتشار خودکار چندین توئیت در یک زمان را فراهم می کند. ارسال تعداد زیادی توئیت به دنبال هم را اصطلاحا طوفان توئیتی می خوانند، اما توئیتر آن را “تسبیح” می خواند و هر روزه صدها هزار تسبیح توئیت می شود. هر چند درظاهر به نظرمی […]
Customer Journey به تمامی لحظاتی که ممکن است که یک مخاطب با یک برند در ارتباط قرار گیرد یا ارتباطی جدی برقرار نماید، اطلاق می شود. تمامی این تعاملات به این منظور است که ارتباطی حقیقی، انجام عملی که مورد نیاز است و یا اثری که مد نظر است توسط مخاطب شکل بگیرد و این […]
معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش اول
در این مجموعه مطالب سعی می کنیم هشت برنامه کاربردی که می توانند به شما در تهیه روایت هائی بهتر کمک کنند، را معرفی کنیم. دسته اول: متحرک سازی متن روی عکس ها و ویدیوها اگر می خواهید متنی را به عکس یا ویدیو اضافه کنید و در عین حال می خواهید کمی هم […]
معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش سوم
معرفی هشت برنامه کاربردی که استفاده از اینستاگرام را جذاب تر می کنند قسمت سوم Hype Type هایپ تایپ برنامه مخصوص آی او اس است که به شما اجازه می دهد طراحی جذابی را به سرعت انجام دهید. زمانیکه برنامه را باز می کنید، شما با صفحه ای مشابه صفحه راویت های اینستاگرام مواجه […]