masteradvertising

معرفی چند اصطلاح در سئو (SEO) – بخش سیزدهم

Google Search Console

این ابزار گوگل چندین قابلیت مفید شامل توانائی کنترل ایرادات احتمالی وب سایت و سرعت وب سایت ارائه می دهد.

 

Google Trends

وب سایتی که به شما این امکان را می دهد تا آخرین وضعیت واژه هائی که بیشترین جستجو، روایتها و عناوین مختلف را ارائه می دهد.

 

Google Webmaster Guidelines

راهنمای گوگل که با توجه به تجربیات وب سایتهای موفق تهیه شده است.

 

Gray Hat

منطقه ای است بین آنچه گوگل به عنوان بهترین روشهای کاری معرفی کرده است و آنچه تخطی از قوانین گوگل است. به عبارتی ترکیبی از بهترین تجربیات و کمی شیطنت است.

 

Guest Blogging

یکی از رایج ترین روشهای ساخت لینک است که شامل تهیه محتوا برای سایر وب سایتها در عوض دریافت لینک از آن محتوا به وب سایت خودتان است.

 

Heading

تگهای H1-H6 محتوا را به بخشهای مختلف تقسیم می کنند و با H1 که مهمترین تگ است شروع می شود و کمترین اهمیت را H6 خواهد داشت. این تگها (Headline tag) باید به صورت طبیعی مورد استفاده باشند و در موارد لازم می توانند شامل کلیدواژه های شما باشند که می تواند بر نتایج سئو تأثیرگذار باشد.

 

Head Term

کلیدواژه ای با حجم بالائی از جستجو که دریافت رتبه ای مناسب برای آن خیلی سخت خواهد بود.

 

Hidden Text

متنی که توسط کاربر دیده نمی شود و برای تقلب در گرفتن رتبه بهتر از نتایج جستجو در زمان بارگذاری صفحات در محتوا جاگذاری شده می شود. این تکنیک بر خلاف قواعدی است که گوگل مجاز شناخته است و می تواند منجر واکنش منفی گوگل شود. این تکنیکها می تواند شامل مواردی مانند استفاده ازمتنهائی بسیار ریز که قابل خواندن نمی باشند، استفاده از رنگی مشابه پس زمینه صفحات، استفاده از CSS برای عدم نمایش متن در صفحات، باشد.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید