masteradvertising

برای اولین بار توئیتر محدودیت تعداد کاراکترها را تغییر میدهد

توئیتر طول هر توئیت را دو برابر خواهد کرد

برای اولین بار از زمان شروع بکار توئیتر، توئیتر محدودیت تعداد کاراکترها را تغییر می دهد. این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که تعداد این کاراکترها را به دو برابر برای برخی از کاربرانش، افزایش خواهد داد (از ۱۴۰ کاراکتر به ۲۸۰ کاراکتر). این گروه که به صورت آزمایشی امکان استفاده از این سرویس را خواهند داشت، محدود به زبان های انگلیسی، پرتقالی و اسپانیائی خواهند بود.

مدیرعامل و یکی از موسسین توئیتر، جک دارسی، قبلا هم در این خصوص صحبت هائی داشته است. اوایل امسال نیز، توئیتر اسم افراد را که به آنها در توئیت اشاره می شد را از محاسبه تعداد کاراکترها و سپس تصویر را از محدودیت تعداد کاراکتر حذف کرد. توئیتر می گوید، امیدوار است با اینگونه تغییرات کاربران را راضی نگهدارد، اما این تغییر در تعداد کاراکتر، تغییری اساسی است و پیش بینی می شود که تأثیرات منفی نیز در پی داشته باشد.

ایده محدود نگهداشتن کاراکترها به ۱۴۰ کاراکتر، در حقیقت از سیستم اس ام اس وا گرفته شده بود. سیستم اس ام اس به ۱۶۰ کاراکتر محدود است و بیشتر از این تعداد کاراکتر اس ام اس دوم را شروع خواهد شد. دارسی می گوید موسسین به دنبال سیستمی مشابه در اینترنت بوده اند، و بر همین اساس ۲۰ کاراکتر برای نام کاربری و ۱۴۰ کاراکتر برای متن پیام در نظر گرفته شده بود.

کاربران شاید بگویند، بهتر بود توئیتر به جای تمرکز بر تعداد کاراکتر، و طول پیام ها، بیشتر به محتوا دقت می کرد. توئیتر هنوز در معرض این اتهام است که در برابر پیام های نژادپرستانه، تحریک کننده، غیراخلاقی و مخرب، عکس العمل لازم را نشان نمی دهد وبه اندازه ای که سایر شبکه های اجتماعی در حال تلاش برای محدود کردن این پیام ها هستند، تلاشی کافی نشان نمی دهد.

1
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید