masteradvertising

تغییر جدیدی که با بروزرسانی اینستاگرام عرضه شده است

اینستاگرام محل قرارگیری دکمه Call to Action تبلیغات خود را تغییر می دهد

اینستاگرام اعلام کرد در به روزرسانی آخر خود Call to Action پستهای تبلیغاتی را تغییر داده است و به زودی در اینستاگرام قابل دسترس خواهد بود. تغییری که شاید باعث شود تا تبلیغات راحت تر از طرف کاربران پذیرفته شوند.

سپتامبر گذشته، اینستاگرام به روز رسانی در خصوص Call to Action اعلام کرد که به این صورت عمل می کند که با توقف کاربر به مدت چهار ثانیه یا لمس کردن نام حساب کاربری،Call to Action به آبی تغییر رنگ می دهد.

اکنون، اینستاگرام این ساختار را مجدداً به روز رسانی خواهد کرد، با فرایندی جدید که این بار دکمه به رنگ اصلی عکس تبلیغ یا ویدیو خواهد بود، که یکسان سازی آن با تبلیغ، اثربخشی تبلیغ را بهبود بخشیده است.

شاید تغییر جزئی به نظر برسد، اما تحقیقات نشان داده است که تأثیر بسیار زیادی به همراه خواهد داشت. مارکتینگ لند می گوید: “با تغییر Call to Action به صورتیکه جزئی از طرح بحساب آید، تغییر شاید خیلی قابل لمس نباشد، اما ارتباط گیری کاربران متفاوت است.”

چنانچه اشاره شد، این امکان به اینستاگرام این قابلیت را می دهد که تبلیغات بیشتری را به نوار اصلی پست های اینستاگرام وارد نماید، و این یعنی دادن قابلیت بیشتر به بیش از دو میلیون بازاریاب برای دسترسی بهتر به بیش از هشتصد میلیون کاربر اینستاگرام، و این یعنی سودآوری بیشتر برای اینستاگرام، حتی با توجه واکنش مثبت درصد کمی از کاربران به این تغییر.

این سومین بروزرسانی عمده اینستاگرام در طول این مدت است. جون گذشته، اینستاگرام دکمه یکپارچه Call to Action را اضافه کرد، برخلاف سابق که بسیار کوچک بود، یک دکمه در نوار پائین تصویر اضافه شد.

آنها سپس امکان آبی شدن این دکمه را فراهم کردند، و اکتون این تغییر جدید. این تطبیق دکمه با متن تصویر یا ویدیو چیزی است که قبلا توسط توئیتر و فیس بوک نیز تست شده است و نشان داده است که به شدت تغییر مثبت در میزان اقبال کاربران به این پست ها بوده است.

برای کاربران اینستاگرام، این تغییر باعث طبیعی تر شدن پستهای تبلیغی می شود، باعث می شود تا روال تماشای تصاویر و کارکردهای آنها بیشتر حفظ شود که به توجه بیشتر کاربران منجر خواهد شد. اگر این تغییر کمک کند تا تبلیغات بهتر دیده شوند، این یعنی موفقیت بیشتر برای اینستاگرام و بهبود یافتن نرخ کلیک و این یعنی رضایت بیشتر بازاریابان.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید