اینستاگرام در حال تست مشاهده محدود روایتها به افراد خاص است
اینستاگرام در حال تست قابلیت جدیدی است که آن را “Friend List Stickers” می خواند و به کاربران اجازه می دهد تا روایتهائی را تولید نمایند که تنها برای گروه خاصی از افراد قابل مشاهده باشند. اولین نفری که به نظر می رسد از این قابلیت مطلع شده است، جین مونچان وونگ دانشجوی علوم کامپیوتر […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش آخر از امکان یادداشت گذاری برای درک درست داده های خود استفاده کنید آیا تا به حال به گزارشی از گوگل آنالیتیک که مشابه گزارش زیر باشد برخورد کرده اید؟ اگر با دقت داده های این گزارش را بررسی و مرور کنید، ممکن است بتوانید متوجه شوید که جهش ناگهانی در نتیجه چه […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش هفدهم از گزارش تصویری قیف حرکت مشتری برای درک ایرادات کار، استفاده کنید اگر بازدیدکننده مراحل مختلف را برای مشتری شدن طی می کند، یا اگر شما می خواهید هر یک از مراحل را با دقت بررسی کنید، این گزارش می تواند به شما در ایجاد تصویری از آنچه در حال اتفاق است، […]
از جولای ۲۰۱۶ اینستاگرام مدل قدیمی کارکردی خود را با الگوریتمی جایگزین کرد که به نوعی برای تمامی فعالان این حوزه گیج کننده بود. بر اساس گزارش اینستاگرام قبل از شروع تغییرات، دو سال قبل، کاربران هفتاد درصد تمام پستها و پنجاه درصد پستهای دوستانشان را نمی دیدند. اما الان بر اساس الگوریتم جدید سه […]
گوگل آنالیتیک برای فایر بیس بیشتر شبیه آنالیتیک است.
گوگل آنالیتیک برای فایربیس: قیافه ای جدید و کارکردهای جدید اگر شما از گوگل آنالیتیک برای فایربیس به منظور اندازه گیری موفقیتهای برنامه های کاربردیتان استفاده می کنید، با موردی آشنا مواجه شده اید: قیافه ای جدید که خیلی شبیه به گوگل آنالیتیک شده است. این بخشهای جدید تغییراتی است که نشان دهنده تغییراتی […]